חודש הגאווה בדלתא

חברת התעופה, התומכת מזה שנים בקהילה הלהט"בית, תיתן השנה חסות לשבעה פסטיבלי גאווה בצפון אמריקה, כמו גם לפסטיבל הבינלאומי לגאווה בתל אביב


12:51 ,20.05.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

דלתא איירליינס, התומכת מזה שנים רבות בקהילה הלהט"בית, תחגוג את חודש הגאווה ביוני הקרוב כחברת התעופה הרשמית הנותנת חסות לשבעה פסטיבלי גאווה ברחבי צפון אמריקה.

 

במשך שנים רבות שיתפה דלתא פעולה עם כמה מאירועי הגאווה האזוריים הגדולים בעולם. שיתופי הפעולה שלה בשנת 2015 כוללים את פסטיבל הגאווה של יוטה בסולט לייק סיטי; את פסטיבל הגאווה המוטורי בדטרויט; את פסטיבל הגאווה של לוס אנג'לס; את מורשת הגאווה של ניו יורק; את פסטיבל הגאווה של סיאטל; את גאוות ערים תאומות במיניאפוליס, ועוד.

 

בנוסף, דלתא היא חברת התעופה הרשמית של פסטיבל הגאווה של אטלנטה, נותנת החסות המציגה של פרס התקשורת GLAAD ונותנת חסות פלטיניום של איגוד התיירות ההומואית והלסבית הבינלאומי. כמו כן, דלתא תומכת במאמצי הקהילה הלהט"בית כנותנת חסות של Gnetwork 360 בארגנטינה והאיגוד הברזילאי לתיירות גאה ופרסי גאוות ה-ATTIUDE בלונדון.

 

בישראל תהיה השנה דלתא איירליינס על נותנת החסות הראשית לפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה, שיתקיים בסינמטק תל אביב בתחילת יוני.

 

"לדלתא נוכחות גדולה באירועי גאווה מזה שנים רבות. זו אחת מהדרכים הרבות בה אנו תומכים בקהילות בהן אנו גרים ועובדים, כמו גם בעובדי דלתא", מסר סגן נשיא דלתא לענייני קהילה טד הטצ'סון, "אנו מאמינים שחלק עצום מהצלחתנו הוא תרבות ההכללה שלנו, זהו ערך ליבה של דלתא; מגוון האנשים, צורות החשיבה והסגנונות שלנו מחזקים ומגדירים אותנו".

 

במסגרת חודש הגאווה ילבשו נציגים של קבוצת עובדי דלתא לשוויון Delta's Employee Equality Network-DEEN)), כמו גם חבריהם, משפחותיהם ומתנדבים, את בגדי דלתא וילכו עמם במצעדים.