טורקיש אירליינס תחל לטוס למלאבו, בירת גינאה המשוונית

זהו היעד ה-60 במספר של חברת התעופה ביבשת אפריקה. הטיסות יופעלו שלוש פעמים בשבוע בימי שני, רביעי ושישי


10:28 ,10.02.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

טורקיש אירליינס ממשיכה להרחיב את רשת הטיסות שלה וכחברת התעופה שטסה למדינות רבות יותר מכל חברה אחרת, הפכה את בירת גינאה המשוונית, מלאבו ליעדה ה-319.

 

טורקיש אירליינס החלה את פעילותה למלאבו ב-7 בפברואר וזהו היעד ה-60 שלה ביבשת אפריקה. הטיסות למלאבו יופעלו בנתיב איסטנבול - פורט הרקורט - מלאבו - איסטנבול עם מטוסים מסוג בואינג 737-900. הטיסות יופעלו שלוש פעמים בשבוע בימי שני, רביעי ושישי.

 

מלאבו, בירת גינאה המשוונית, נוסדה על ידי הבריטים בשנת 1827. היא העיר השנייה בגודלה במדינה. מלבד היותה עיר עשירה בשמן, היא גם נמצאת בחזית הפעילות בתיירות. עם פלאי הטבע, המטבח העולמי העשיר והארכיטקטורה ההיסטורית שלו, מלבו היא אחד היעדים הבולטים ביותר באפריקה.


יו״ר הדירקטוריון והוועד המנהל של טורקיש אירליינס, מהמט אילקר אייג׳י: ״עידן חדש החל בתחום התעופה והתיירות הטורקית עם שדה התעופה באיסטנבול. מרכז התפעול החדש והמשופר שלנו מציע לנו יתרון ביצועי שאין שני לו כשמדובר בקידום של רשת הטיסות שלנו. כיום, בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה המתמשכת שלנו, אנו שמחים להכריז על צירופו של מלאבו לרשת הטיסה ההולכת ומתרחבת של טורקיש אירליינס״.