לופטהנזה קרגו: אירוע לרגל כניסת פעילות בואינג 777

החברה ציינה באירוע חזרה לשגרת פעילות וגם את החלפת צי מטוסי המטען מ-MD11 למטוסי בואינג 777. שאול גרימברג, מנכ״ל לופטהנזה קרגו: אנחנו חוגגים כאן חגיגה כפולה – חזרה לשגרה את המטוס החדש שנכנס לפעילות


13:31 ,09.06.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול בערב נערך אירוע של לופטהנזה קרגו במסוף סוויספורט בנתב״ג. החברה ציינה באירוע חזרה לשגרת פעילות וגם את החלפת צי מטוסי המטען שלהם מ- MD11 למטוסי בואינג 777.

 

באירוע נכחו בכירים מעולם התעופה הישראלי בהם שאול גרימברג, מנכ״ל לופטהנזה קרגו,  רמי ויינברג, מנכ״ל סוויספורט ישראל, לקוחות רבים ועוד.

 

שאול גרימברג ציין במהלך דבריו באירוע כי ״אנחנו חוגגים כאן חגיגה כפולה. אנחנו חוזרים חזרה לחיים, חזרה לשגרה. אנחנו חיים במעין בועה בישראל כי הצלחנו להתחסן והצלחנו להחזיר את השוק לפעילות כמעט מלאה. גם בחו״ל כבר רואים את האור בקצה המנהרה. זו הסיבה הראשונה לחגיגה. הסיבה השנייה לחגיגה היא כמובן המטוס החדש שנכנס לפעילות: בואינג טריפל 7 שנוחת היום פעם שנייה בישראל ויפעל פה למשך תקופה ארוכה״.

 

גרימברג הוסיף כי ״עברנו תקופה מאד מאתגרת של שנה ושלושה חודשים, והמגיפה הזאת פגעה בכל העולם והיינו צריכים להתמודד עם אתגרים לא פשוטים. כשכל חברות התעופה הפסיקו לטוס וכאן וישראל הפכה למעין אי מנותק הבנו שגם אנחנו צריכים לשמור על עצמנו כצוות – כולם גילו בגרות אישית, אחריות וגמישות אינסופית בהתאמה למצב חדש שלא היכרנו ולא ידענו איך להתמודד איתו, בנוסף להתמודדות של בני המשפחה, ילדים, בתי ספר וכולי. אני חושב שאנחנו התמודדנו יפה מאוד עם נושא המגיפה כצוות, התגבשנו מאוד והצלחנו להתאים את עצמנו למצב הזה״.  

 

נציין כי מטוס המטען בואינג 777 הינו מטוס המטען החדיש והיעיל ביותר כיום בעולם התעופה והוא ידוע כמטוס בטוח ואמין במיוחד. המטוס יכול לכסות כל יעד בטווח של 9,045 ק״מ במשך 14 שעות טיסה רצופות. למטוס דלת מטען מיוחדת בחלק האחורי של הסיפון המרכזי והיא מאפשרת שינוע מטענים בגובה של עד 3 מטרים ומקסימום העמסה 110 טון עם 600 קוב.