לופטהנזה תחל להפעיל טיסות ישירות בקו ת"א-ברלין

עם פתיחת שדה התעופה החדש של ברלין מתכננת חברת התעופה הגרמנית שתי טיסות שבועיות בקו בכפוף לאישור ממשלות גרמניה וישראל


00:00 ,09.11.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

עם פתיחתו של נמל התעופה החדש של ברלין – ברנדנבורג,הצפויה ביוני 2012, חברת לופטהנזה תפעיל לראשונה טיסות ישירות בקו תל אביב - ברלין.

לופטהנזה מתכננת להפעיל, החל מה-3 ביוני שתי טיסות שבועיות בקו זה, בכפוף לאישור ממשלות גרמניה וישראל. הטיסות שמתוכננות לפעול באיירבוס A320בימי שבת וראשון ויתווספו ל-19 טיסות השבועיות שלופטהנזה מפעילה בין פרנקפורט ומינכן ובין תל אביב.

קרסטן צאנג, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל :"אנו נענים לבקשות רבות לאורך זמן של לקוחותינו בגרמניה ובישראל להציע טיסות ישירות בין ברלין בירת גרמניה ותל אביב. במסגרת פתיחתו של נמל התעופה המודרני והמרווח של ברלין, לופטהנזה תציע לקראת עונת הנסיעות של הקיץ טיסות ישירות בין שתי הערים."

קרסטן שפור , מנכ"ל חברת התעופה לופטהנזה, הציג היום בברלין בפני התקשורת את תכניתה של לופטהנזה להשיק טיסות ישירות ל-30 יעדים חדשים באירופה ובמזרח התיכון עם פתיחתו של נמל התעופה החדש על שם ווילי ברנדט.

נציין כי נמל התעופה החדש של ברלין ברנדנבורג יחליף את נמלי התעופה טגל ושונפלד אשר פועלים עשרות שנים, וירכז את התנועה האווירית לברלין כנמל תעופה חדיש ואולטרה מודרני שבו יוכלו לעבור עד 45 מיליון נוסעים בכל שנה.