מנכ״ל אל על הנכנס: פרידה מחברים – צעד הכרחי

מנכ״ל אל על הנכנס, אביגל שורק, העלה הבוקר סרטון בו הוא פונה לעובדי החברה באמצעות מסר מצולם לקראת התחלת הליך פיטורים של מאות מעובדי החברה. ״מבטיח שנעשה הכל ברגישות, שקיפות והגינות״


12:53 ,22.02.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ״ל אל על הנכנס, אביגל שורק, העלה הבוקר סרטון בו הוא פונה לעובדי החברה באמצעות מסר מצולם לקראת התחלת הליך פיטורים של מאות מעובדי החברה. נציין כי אין זה המסר המצולם הראשון שהעלה שורק וכי מדובר בדרך פנייה חדשה ומהפכנית מצד המנכ״ל הנכנס.

 

״אנשי אל על, אני שמח לעדכן אתכם בהנפקה המוצלחת שביצענו״, פתח שורק את דבריו בסרטון. ״במסגרת זו גייסנו כ-250 מיליון שקל. בהנפקה נרשמו עודפי ביקוש ניכרים. חשוב להבין כי המרכיב העיקרי בסיוע הוא גיוס הלוואה בהיקף של כ-300 מיליון דולר. הלוואה זו תאפשר להשיב את כספי הלקוחות, הספקים וחזרה מדורגת לטיסות. אנחנו מתקדמים מאוד לקראת גיוס ההלוואה. המדינה הצהירה על המחויבות שלה לאל על ואנחנו פועלים להשלמת התהליך. כבר בתקופה הקרובה נתחיל את יישום תכנית ההתייעלות״.

 

״החלק הראשון הוא הקשה והכואב ביותר – פרידה מחברים. מדובר בצעד שהוא הכרחי על מנת להבטיח פרנסה לאלפי בתי אב. אני מבטיח לכם שנעשה הכול ברגישות, שקיפות והגינות. נעשה זאת בשיתוף פעולה מלא של המנהלים, ההסתדרות ונציגי העובדים״.

 

בהמשך הסרטון, שאורכו דקה וארבעים שניות בלבד, אך מרגיש ארוך יותר, דיבר שורק על כוונת החברה להתחיל ולבצע טיסות נקיות מקורונה: ״בימים אילו אנחנו מפתחים תפיסה של טיסה בטוחה שמבטיחה בכל השלבים: לפני, במהלך ואחרי הטיסה - שאף אחד אינו חולה ומדבק במטוס ובשדה התעופה. התפיסה מפותחת יחד עם משרדי התחבורה, הבריאות וכן עם חברות תעופה שונות. התפיסה תאפשר לישראל להניע מחדש את ענף התעופה ללא התפשרות על בריאות הנוסעים״.

 

נציין כי בכוונת אל על להתחיל ולשווק ׳טיסות בטוחות׳ מאמצע חודש מרץ. הכוונה בטיסה בטוחה היא בטיסה המיועדת לכל מי שהתחסנו או בנוסעים שיעברו בדיקת קורונה 72 שעות לפני הטיסה, יעברו בדיקת אנטיגן לקורונה רבע שעה לפני הטיסה ובדיקה נוספת זהה עם הנחיתה ביעד על מנת לוודא שהטיסה הייתה נקייה מקורונה.

 

את דבריו בסרטון סיים שורק כך, ״יש לי בקשה: אני כבר התחסנתי פעמיים. אני גאה שכל אנשי הקו הקדמי שבאים במגע עם הנוסעים כבר חוסנו. אני מבקש לכו להתחסן. רק ככה ננצח את הקורונה״.