פיילוט חדש בדלתא אייר ליינס: שיחות וידאו עם צוות מכירות

דלתא אייר ליינס מאפשרת לנוסעים הנמצאים בנמל התעופה בוושינגטון לנהל שיחת וידאו משדה התעופה עם מומחה מצוות המכירות של החברה. השרות נמצא בשלב זה בניסיון ראשון


10:18 ,27.08.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה דלתא אייר ליינס, המשרתת יותר מ-180 מיליון נוסעים מידי שנה, הכריזה בימים אלו על שרות חדש, הנמצא בשלב זה בניסיון ראשון, המאפשר לנהל שיחת וידאו משדה התעופה עם מומחה מצוות המכירות של החברה.

 

השירות החדש ממוקם בטרקלין דלתא החדש שבנמל התעופה הבינלאומי בוושינגטון ע"ש רונלד רייגן, וכולל 5 מסכים דיגיטליים כשמהעבר השני נמצאים 5 נציגים אישיים העונים על השאלות ומסייעים ללקוחות בשיחה של "פנים אל פנים". הנוסעים אשר מבקשים לעשות שימוש בשירות נדרשים להפעיל את המתג ובנגיעה קלה על המסך יוזמים את שיחת הוידאו החיה, המאפשרת אינספור אפשרויות, החל משינוי טיסה ועד שיתוף בבעיות בהם נתקלים הנוסעים לקראת או במהלך טיסתם.

 

"יותר ויותר אנשים בוחרים בשיחות וידאו כדי ליצור קשר בחיי היום יום שלהם, ואנו רצינו להביא את הערוץ הזה ללקוחות דלתא", מסרה צ'ריסה אבאנס (Charisse Evans)  סגנית נשיא דלתא – להזמנות, מכירות וטיפול בלקוחות. "יש לנו את המומחים הטובים ביותר בענף התעופה ומעתה הם יוכלו לסייע ללקוחות עם פתרונות לשאלות שלהם באופן הרבה יותר אישי, פנים אל פנים " הוסיפה צ'ריסה אבאנס.

 

נציין כי דלתא מעסיקה יותר מ-80,000 עובדים ברחבי העולם ומפעילה צי של יותר מ-800 מטוסים.