קתאי פסיפיק מודיעה על חידוש הקו בין הונג קונג לתל אביב

החל מה-24.9 תפעיל החברה שתי טיסות נוסעים בשבוע בין הונג קונג לתל אביב. קרי לואי, מנהלת קתאי פסיפיק בישראל: המשכנו להפעיל טיסות מטען סדירות, וטיסת נוסעים אחת בין הונג קונג לת״א בתדירות שהגיעה לארבע טיסות שבועיות על מנת לאפשר תנועה חשובה של מטענים בין הערים


11:01 ,09.08.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר השהיה של מספר חודשים חברת התעופה קתאי פסיפיק מודיעה על חידוש קו הטיסות שבין תל אביב והונג קונג; אחד מהקווים החשובים של החברה המקשר את תל אביב להונג קונג ולשורת יעדים באסיה והפסיפיק כגון אוסטרליה, יפן, פיליפינים, סינגפור, וייטנאם, תאילנד ועוד.

 

החל מה-24.9 תפעיל החברה שתי טיסות נוסעים בשבוע בין הונג קונג לתל אביב. הטיסות מהונג קונג לתל אביב ימריאו בימים חמישי ושבת, בשעה 01:10 וינחתו בתל אביב בשעה 07:45. מתל אביב להונג קונג ימריאו הטיסות בימים חמישי ושבת, בשעה 14:35 וינחתו בהונג קונג בשעה 05:30 ביום שלמחרת. בקו יפעלו מטוסי הדגל של החברה, מטוסי ה-Airbus A350-1000 החדישים.

 

מתוך מטרה להבטיח את בריאות הנוסעים גם בימי הקורונה, קתאי פסיפיק פועלת בהתאם לנהלי הבריאות בעת הצ׳ק אין, ההמתנה לטיסה והטיסה עצמה. במסגרת זאת מתבצעת בדיקת חום בעלייה למטוס וישנה חובת עטיית מסיכה לכל אורך הטיסה; בנוסף, צוות המטוס מחויב להסתובב עם מסכות וכפפות. מטוס האיירבוס 350-1000איי החדיש ביותר בשוק ומופעל בקו לתל אביב עובר ניקוי מלא בין טיסה לטיסה ומותקן בו מסנן האוויר HEPA, שלוכד 99.9% מהזיהומים באוויר.

 

״אנחנו שמחים לחדש את הטיסות שלנו מתל אביב להונג קונג ומעבר״, אומרת קרי לואי, מנהלת קתאי פסיפיק בישראל. ״על אף שנבצר מאיתנו להציע את שירות טיסות הנוסעים שלנו מחודש פברואר המשכנו להפעיל טיסות מטען סדירות (וטיסת נוסעים אחת) בין הונג קונג לתל אביב בתדירות שהגיעה לארבע טיסות שבועיות על מנת לאפשר תנועה חשובה של מטענים בין הערים. הדבר מייצג את הרוח שלנו – מחויבות גדולה לשוק הישראלי. חשוב מכך – אנחנו רוצים להודות ללקוחות שלנו על התמיכה והבחירה בנו״.

 

שדה התעופה בהונג קונג הוא השער המרכזי לאסיה והפסיפיק (באמצעות טיסות המשך) והוא מהבטוחים בעולם בהיבט נגיף הקורונה לאחר שבוצעו בו התאמות רבות הכוללות בדיקות חום, עמדות חיטוי וטכנולוגיות חדשניות שהוכנסו לשימוש המבטיחות את בטיחותם של הנוסעים. כמו כן, בשדה התעופה מתבצעות בדיקות קורונה לכל הנוחתים הנכנסים לשטחה של הונג קונג.