רום טופ אוויאיישן: הודו היא היתרון הגדול של איתיחד קרגו

דוד קילשטיין, מנהל המכירות של רום טופ אוויאיישן: ״איתיחד קרגו היא אחת החברות הטובות ביותר שייצגתי. זה עולם חדש״. החברה מפעילה כיום שתי טיסות בשבוע במטוס רחב גוף מאבו דאבי עם 120 יעדי המשך. החל מיוני החברה תפעיל טיסה יומית בקו


12:04 ,13.04.2021 מאת: מירב רונן

שבוע עבר מאז נחת פה לראשונה מטוס של חברת איתיחד איירווייס מאבו דאבי בטיסת בכורה. הקו הסדיר שפתחה החברה פועל בין נתב״ג לאבו דאבי פעמיים בשבוע עם מטוס דרימליינר חדיש ומטיס נוסעים ומטען.

 

דוד קילשטיין, מנהל המכירות של סוכנות רום טופ אוויאשיין, אשר מייצגת בישראל את איתיחד קרגו, ציין בשיחה עם מערכת PORT2PORT כי את הקרגו מייצג רום טופ אוויאיישן ואת הנוסעים מייצג ממן אוויאיישן. ״זה מאוד פשוט״, הוא אמר, ״אין כל סיבה להתבלבל״.

 

קישלטיין ציין כי הוא עובד 51 שנים בענף ולדבריו, זאת אחת החברות הטובות ביותר אותן ייצג. ״בשבילי זה עולם חדש. מערכת המחשב שלהם מאוד מפותחת וחדישה - מערכת בשם ׳ספרינט׳. מילה שלהם זו מילה - אם המשלוח אושר אז הוא עולה למטוס, ואם אין להם מקום הם לא יקבלו את המשלוח. כבר לפני שהטיסה הראשונה המריאה הבנתי לפי ההתנהלות שלהם והשאלות שהם שאלו שמדובר בחברה מקצועית ורצינית מאוד״.

 

נציין כי איתיחד קרגו מגיעה לישראל כיום עם שתי טיסות בשבוע – בימים ראשון ורביעי, וכי המטוס שבשימוש הינו מטוס רחב גוף, עובדה חשובה עבור שוק ההובלה האווירי. על פי התכנון, שתי הטיסות יהפכו לטיסה יומית החל מחודש יוני הקרוב.

 

קילשטיין מציין כי השירותים החדשים של איתיחד קרגו יסייעו ליצואנים הישראלים שפועלים מול הודו שהיא שוק חדש שמתפתח במהירות, והיא פופולרית במיוחד בתחום הייצוא הבטחוני. לדבריו, איחיתד קרגו מגיעה ליעדים נוספים בהודו שמבדלים אותה מהמתחרות בענף כגון קוצ׳ין, בנגלור ואחמדאבאד.  

 

כאמור, טיסות החברה ממשיכות ל-120 יעדי המשך והיא מתמקדת בעיקר בטיסות למזרח הרחוק עם טיסות לערים מרכזיות בהודו, לסינגפור, מנילה, בנגקוק, נאריטה, האנוי, סייגון, קואלה למפור, צ׳או פנג, מלבורן וסידני. באפריקה החברה מפעילה מטוסים רחבי גוף לקהיר ולקזבלנקה, וטיסות עם מטוסי מטען לניירובי ויוהנסבורג.

 

יעדים נוספים הם שיקגו אליה ממריא מטוס מטען מדגם בואינג 777 מאבו דאבי. החברה טסה לכל רחבי המזרח התיכון: ג׳דה, ריאד, בגדד, ביירות, עמאן, וכן מגיעה לכל הערים המרכזיות באירופה.

 

איתיחאד איירווייס מפעילה יותר מ-1,000 טיסות שבועיות לכ-120 יעדי טיסות נוסעים ומטען ברחבי העולם. לחברה צי של 102 מטוסי מתוצרת איירבוס ובואינג ועוד יותר מ-80 מטוסים בהזמנה – נכון למאי 2020. בשנה שעברה הטיסה החברה יותר מ-17 מיליון נוסעים. לאיתיחאד איירווייס שתי חברות בת: ״איתיחאד הולידייס״ ו״איתיחאד קרגו״.