שתי טיסות ישירות נתב"ג-דיסלדורף

יחד עם הקו החדש יגיע מספר הטיסות של לופטהאנזה בקו מ/אל תל אביב-גרמניה ל-23 בשבוע, עם קישור למספר רב של יעדים באירופה


00:00 ,24.09.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

לופטהנזה ממשיכה לעבות את מפת יעדיה מתל אביב לגרמניה. החל מה-1 בנובמבר, תפעיל החברה (בכפוף לאישור הסופי של ממשלת גרמניה), שתי טיסות שבועיות בקו תל אביב-דיסלדורף. הקו החדש מתווסף ל-21 טיסות שבועיות שלופטהנזה מציעה מתל אביב לפרנקפורט, מינכן וברלין.

מעבר למעמדה כבירת מדינת נורדריין וסטפליה, דיסלדורף נחשבת לשער הכניסה לאזור האורבני הגדול ביותר בגרמניה והיא אחד מהמרכזים התעשייתיים החשובים באירופה. בשנים האחרונות לופטהנזה פיתחה את נמל התעופה של דיסלדורף והפכה אותו ל-״Boutique hub״, עם עשרות טיסות לערים באירופה ובצפון אמריקה.

לופטהנזה תציע לנוסעים דרך דיסלדורף טיסות המשך מיידיות ליעדים באירופה: אוסלו, באזל, ציריך, ברלין, לייפציג, לינץ, דרזדן, המבורג, נירנברג, גוטנברג, קופנהגן, שטוקהולם, גראץ, וינה, ורשה, לונדון, מנצ'סטר, בירמינגהאם, ליון, פריז, מילאנו, פראג, כמו גם טיסות המשך לנמלי הבית של החברה בפרנקפורט ובמינכן.

בנוסף, נוסעים השבים לארץ מניו יורק (והחל ממרץ 2013 גם מטורונטו) ייהנו מקישור נוח גם דרך דיסלדורף.

קרסטן שפר((Carsten Schaeffer, סגן נשיא לופטהנזה ומנהל האיזורי לדרום אירופה, המזרח התיכון ואפריקה: ״אנו גאים להמשיך ולפתח את התנועה בין גרמניה לישראל. לופטהנזה מאמינה בפוטנציאל של השוק הישראלי. הקו החדש יוסיף להעמיק את הקשר העסקי, התיירותי והתרבותי בין שתי המדינות״.

בקו החדש, שיפעל בימים ראשון וחמישי, יופעל מטוס איירבוס A320, המכיל 168 מושבים עם מחלקות תיירים ועסקים. ההמראה מנתב"ג תתקיים בצהרים, כשהנחיתה בדיסלדורף היא סביב השעה 18:00. הטיסה מדיסלדורף תצא בשעה 07:30 ו-08:15, בהתאמה, והנחיתה בנתב"ג סביב השעה 13:00.