לופטהנזה מתגברת את פעילותה לניו יורק

החל מעונת החורף תפעיל החברה טיסות לניוארק שכולן בתצורה של מחלקת עסקים. השירות החדש יופעל על ידי מטוס בואינג 737 BBJ שבו 44 מושבי מחלקת עסקים


00:00 ,03.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החל מעונת החורף תפעיל החברה טיסות לניוארק שכולן בתצורה של מחלקת עסקים. השירות החדש יופעל על ידי מטוס בואינג 737 BBJ  שבו 44 מושבי מחלקת עסקים
 
החל מסוף אוקטובר החברה תפעיל טיסות יומיות (למעט ימי שבת) בין פרנקפורט ונמל התעופה של ניוארק שכולן בתצורה של  מחלקת עסקים (LBJ)Lufthansa Business Jet.
 
השירות החדש, המצטרף ל-8 הטיסות היומיות לנמלי התעופה של ניו יורק, יופעל על ידי מטוס בואינג 737 BBJ  שבו 44 מושבי מחלקת עסקים.
 
עפר קיש, מנכ"ל לופטהנזה ישראל: "טיסות ה-Business Jetשל לופטהנזה מאפשרות לאנשי עסקים להתרווח במושבים גדולים יותר שנפתחים למיטות שאורכן כ-2 מטר, לעבוד באווירה אקסקלוסיבית ושקטה. עם מספר קטן של נוסעים, מהלכי העלייה והירידה אל המטוס וממנו אינם אורכים זמן רב".
 
טיסות ה-LBJהחדשות מפרנקפורט יחליפו את השירות הנוכחי ממינכן לניוארק שיבוטל. במקומו תופעל טיסה נוספת מנמל הבית השני של החברה עם מטוס איירבוס A330-300בתצורה של 3 מחלקות על מנת לענות על הביקוש הרב לטיסות ממינכן לארה"ב.