אורי שוחט מסיים את תפקידו בסוויספורט ישראל

לאחר 6 שנים מוצלחות בתפקיד בהן מסוף המטענים זכה בחברות תעופה חדשות ורבות שהחלו לפעול בישראל, ואף נכנס לפעילות אי-קומרס הודיע שוחט על רצונו לסיים את תפקידו בסוף השנה. יחליף אותו רמי ויינברג, סמנכ״ל הכספים בחברה


11:09 ,15.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ״ל סוויספורט ישראל מסיים את תפקידו לאחר 6 שנים מוצלחות בתפקיד בהן מסוף המטענים זכה בחברות תעופה חדשות ורבות שהחלו לפעול בישראל, ואף נכנס לפעילות אי-קומרס עבורה הוקם מסוף מטענים ייעודי.

 

לאחר שש שנות כהונה בהן חידשה החברה הסכמים עם לקוחותיה הקיימים וזכתה ברוב חברות התעופה שפתחו קווים לארץ בשנים האחרונות, הודיע אורי שוחט ליו״ר החברה, מר ירון דה קלארק, על רצונו לסיים את תפקידו בסוף השנה על מנת לצאת לדרך חדשה.

 

אורי שוחט כתב במכתב ללקוחות ועובדי החברה: ״לסוויספורט שלוש אבני יסוד (שלושת ה- P): אנשים (people), מקצועיות (professionalism), שותפות (partnership) פעלנו לפיהן ולכן הצלחנו. זכיתי להיות שותף לצוות מופלא של עובדים ומנהלים שהקים את מסוף סוויספורט לפני 12 שנים. בשש השנים האחרונות בתפקידי כמנכ״ל פעלנו יחד בעבור לקוחותינו כשאנו מאמצים את אבני יסוד אלו, מה שאפשר לנו להגדיל את מגוון לקוחות החברה, לשפר את האיכות והשירות, לפתח את המסוף ולהרחיב משמעותית את השירות ללקוחות אי-קומרס. במהלך התקופה זכינו לגדול עם הלקוחות הקיימים ולקוחות חדשים אשר רובם ככולם בחרו סוויספורט. מודה לכם על האמון שנתתם בצוות העובדים והמנהלים. השנים הראשונות היו מאתגרות אך ידעתם שיש לכם על מי לסמוך ואפשרתם לנו להמשיך ולשפר את האיכות והשירות וכך לקוחות יקרים צמחנו יחד״.

 

מחברת סוויספורט אינטרנשיונל נמסר כי ״החברה מעריכה מאוד את אורי, מצרה על עזיבתו אבל שמחה ללוות אותו בדרכו החדשה ומאחלת לו הצלחה מכל הלב״.

 

את אורי יחליף רמי ויינברג. רמי החל לעבוד בחברה לפני 11 שנים כסמנכ״ל הכספים והוא בעל ניסיון רב בתחומי ניהול, ניהול כספים, פיתוח עסקי ומסחר.

 

מחברת סוויספורט נמסר כי ״אנו בטוחים שבהובלתו של רמי, עם צוותי הניהול והעובדים, תמשיך החברה את העשייה המבורכת שלה, תטמיע הזדמנויות חדשות ותעמוד בפני כל אתגר עתידי״.