אילן ביטון מסיים את תפקידו בסוויספורט ישראל

סמנכ״ל תפעול, שירות וביטחון, מסיים את תפקידו בסוויספורט ישראל לאחר 12 שנים מוצלחות. הודיע על רצונו לעזוב כבר בפברואר אך נענה לבקשת המנכ״ל ולקח חלק בהובלת שינוי ארגוני בחברה. אילן ביטון: בוחר לצאת לדרך חדשה ועצמאית


09:56 ,04.09.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

אילן ביטון, סמנכ״ל תפעול, שירות וביטחון, מסיים את תפקידו בסוויספורט ישראל לאחר 12 שנים מוצלחות. ביטון החל את דרכו בחברה בשנת 2007, טרם הקמת המסוף, והיווה חלק מצוות המנהלים אשר הקים ופיתח את החברה. בשנים הראשונות לפעילות שימש אילן כסמנכ״ל הביטחון ובחמש השנים האחרונות לקח תחת אחריותו גם את סמנכ״לות התפעול והשירות.

 

אילן הודיע על רצונו לעזוב כבר בפברואר השנה אך נענה לבקשת מנכ״ל החברה, אורי שוחט, להישאר ולהוביל מספר תהליכים משמעותיים. בחודשים האחרונים, בין היתר, עסק אילן בהעברת תחומי האחריות, במסגרת שינוי ארגוני נרחב, במטרה להמשיך ולחזק את המיקוד בלקוח ובתהליכים תומכים.

 

לאחר כשנה של התלבטות, ביחד עם סוויספורט, לגבי האפשרות של ניהול תחנה גדולה בחו״ל, הגעתי למסקנה שלמרות ההצעות הנדיבות אני מעוניין להישאר בארץ ולשנות כיוון מקצועי. בחרתי להרחיב פלטפורמה של ייעוץ, בה אני עוסק בחמש השנים האחרונות

אילן ביטון, סמנכ״ל תפעול, שירות וביטחון בחברת סוויספורט

 

בשיחה שהתקיימה עם אילן הוא ציין כי ״לאחר כשנה של התלבטות, ביחד עם סוויספורט, לגבי האפשרות של ניהול תחנה גדולה בחו״ל, הגעתי למסקנה שלמרות ההצעות הנדיבות אני מעוניין להישאר בארץ ולשנות כיוון מקצועי. בחרתי להרחיב פלטפורמה של ייעוץ, בה אני עוסק בחמש השנים האחרונות, במקביל לסוויספורט, עם מספר ארגונים גדולים בחו״ל כגון יאט״א, נציגות האיחוד האירופאי וה-TSA.

 

״מזה מספר שנים שאני עובד עם גופים רבים בחו״ל בנושאים כדוגמת: מיטוב השרשרת הלוגיסטית, שיפור תפעולי, אופטימיזציה של תהליכים, ליווי ואימון מנהלים ועוד. במקביל אני מקיים בשנים האחרונות קורסים בתחום הפארמה, שילוח, מטען מסחרי וביטחון. הייתי רוצה להרחיב את העשייה שלי בישראל, ובחרתי לצאת לדרך חדשה ועצמאית כדי לאפשר לעצמי את השינוי ובעיקר בחינה של כיוונים מקצועיים נוספים וחדשים״.

 

מחברת סוויספורט ישראל נמסר כי ״החברה בהחלט מצרה על העזיבה אבל שמחה ללוות את אילן בדרכו החדשה ומאחלת לו הצלחה מכל הלב. אילן ימשיך וילווה את החברה כיועץ, בארץ ובחו״ל״.