סוויספורט: רכישה אסטרטגית גדולה באוסטרליה וניו זילנד

חברת שירותי הקרקע והמטען העולמית רכשה את חברת Aerocare ואת חברות הבת שלה. סוויספורט העולמית: פלטפורמה קריטית לשוק אסיה - פסיפיק הצומח ומשלים את מיקוד החברה להתרחבות וכניסה לסין


10:03 ,23.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת סוויספורט העולמית, אחת מהחברות הגדולות בעולם בתחום שרותי הקרקע והמטען,   הודיעה כי הגיעה להסכם על רכישת Aerocare, החברה המובילה בשירותי הקרקע באוסטרליה וניו זילנד, וחברות הבת שלה EasyCart, Carbridge ו-Skycare.

 

חברת Aerocare, אשר נחשבת לחברה המובילה בשירותי קרקע ותמיכה בטיסות באוסטרליה ניו זילנד, פועלת ב-36 שדות תעופה ומנהלת מעל 160 אלף טיסות ו-15 מיליון  נוסעים בשנה.

 

מחברת סוויספורט נמסר כי רכישת Aerocare הינה רכישה אסטרטגית משמעותית עבור החברה כאשר המשמעות היא התרחבות של סוויספורט לשוק ביבשת אוסטרליה דבר המהווה פלטפורמה קריטית לשוק אסיה - פסיפיק אשר צומח בקצב שיא ומשלים את מיקוד החברה להתרחבות וכניסה לסין כחלק מההתרחבות הגלובלית של החברה.

 

עוד נמסר מהחברה כי הנהלת חברת Aerocare תואמת את הסטנדרטים הגבוהים של סוויספורט שהם אספקת שירותים מקצועיים, בטיחות ובאיכות והרמה הגבוהה ביותר. הרכישה תצרף לסוויספורט רשימת לקוחות מכובדת ואיכותית שצמחה והתפתחה במהירות בשנים האחרונות.

 

לדברי Erik Born נשיא ומנכ"ל סוויספורט העולמית: ״לחברת Aerocare יש היסטוריה מרשימה והיא החברה המובילה באזור אוסטרליה וניו זילנד אשר צומח, ולפי התחזיות ימשיך בצמיחה בשנים הקרובות. הרכישה משלימה באופן מושלם את אסטרטגיית הצמיחה והמצוינות התפעולית שלנו. אנו שמחים מאוד לצרף את Aerocare לשורות סוויספורט״.

 

עוד הוסיף Glenn Rutherford, מנכ"ל Aerocare, כי ״אנו נרגשים מאד להיות חלק מקבוצת סוויספורט. הקדשנו זמן רב ומאמצים בבניית חברה הממוקדת לקוחות ובטיחות, החולקת את אותם הערכים הגבוהים כשל סוויספורט. אנו נכנסים לתקופה חדשה ואני רוצה להודות לכל הצוות שלנו על המאמצים וההשקעה הרבה״.

 

מהחברה נמסר עוד כי עם סיום והשלמת הרכישה סוויספורט תמשיך להשקיע בצמיחת התפעול והעובדים של Aerocare והנהלת Aerocare תמשיך להוביל את החברה מהמטה והמשרדים הראשיים באוסטרליה.

 

טל יעקבי, מנהל מסחר ופיתוח עסקי בסוויספורט ישראל, ציין כי ״חברת סוויספורט שרותי מטען ישראל גאה להיות חלק מחברת סוויספורט העולמית ושמחה בהצלחה והתרחבות החברה״.

 

חברת סוויספורט העולמית מעסיקה יותר מ-62,000 עובדים ופועלת בכ-48 מדינות וכ-280 שדות תעופה בעולם. החברה מספקת שירותי קרקע ליותר מ-230 מיליון נוסעים וכ-4.1 מיליון טיסות בשנה. החברה מנהלת כ-133 מסופי מטען ומטפלת ביותר מ-4.3 מיליון טון מטען בשנה.