עובדי לאופר תעופה - GHI התאגדו בהסתדרות

ועד הפעולה של עובדי החברה: "בחרנו להתאגד בהסתדרות כדי להבטיח ביטחון תעסוקתי ולהסדיר את תנאי ההעסקה שלנו במסגרת הסכם קיבוצי"


10:01 ,30.06.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

למעלה מ-700 עובדי חברת לאופר תעופה-GHI התאגדו בהסתדרות.

 

לאופר-GHI היא החברה הפרטית הראשונה בישראל שהחלה לספק שירותי קרקע לחברות תעופה זרות. החברה נחשבת היום לאחת המובילות בתחום ומספקת שירותים לכ-70 חברות תעופה שונות ומשרתת קרוב ל-4.5 מיליון נוסעים בשנה, כשהיא מציעה שירותי אח"מים ללקוחות פרטיים, שירותי כרטוס, ניהול מטענים ואיתור כבודה, סיוע לנוסעים עם מוגבלות בבית הנתיבות, שירותי קרקע טכניים ועוד.

 

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי: "אני מברך את עובדי לאופר תעופה-GHI על כך שלא נותרו אדישים לגורלם ובחרו להצטרף להסתדרות. בהזדמנות זו, אני קורא להנהלת חברה להכיר בהתאגדות כחוק ולנהוג באופן אחראי. הווה אומר, לפתוח ללא דיחוי משא ומתן לכינון היחסים הקיבוציים בחברה".

 

מוועד הפעולה של עובדי החברה בראשות טליה אלטמן נמסר: "לאורך השנים עובדי החברה מילאו תפקיד מרכזי בקידום מעמדה של לאופר תעופה-GHI בתור אחת החברות המובילות בארץ בתחום שירותי הקרקע. אנו רואים את עצמנו כשותפי אמת להצלחת החברה ומשוכנעים כי גם ההנהלה מודעת לתרומתו החיונית של ההון האנושי. בחרנו להתאגד בהסתדרות בכדי להבטיח ביטחון תעסוקתי ולהסדיר את תנאי ההעסקה שלנו במסגרת הסכם קיבוצי.  אנו מבקשים מההנהלה לכבד את רצוננו בחברה ולפתוח במו"מ עם נציגות העובדים".