משלחות אבטחה מארה״ב ומרוסיה מסיירות בשדות תעופה במצרים

נציגי המשלחות ערכו בדיקה של נהלי האבטחה בשדה התעופה, כולל למטוסי נוסעים ומטען, ובדגש על בדיקת נהלי המטען מאז כניסת הנוסע לטרמינל ועד עלייתו למטוס, וזאת במטרה לבחון האם ניתן לחדש טיסות אזרחיות מהשדות הללו


09:46 ,13.12.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

משלחת ביטחונית רמת דרג של ארה״ב תסיים היום (חמישי) בדיקה של נהלי האבטחה של הנוסעים והמטען בנמל התעופה הבינלאומי של קהיר.

 

גורם בטחוני בקהיר מסר שהסיור של המשלחת האמריקאית בשדה התעופה בקהיר נמשך חמישה ימים וכי המשלחת כללה ארבעה מומחי אבטחה בכירים מארה״ב. נציגי המשלחת ערכו בדיקה של נהלי האבטחה בשדה התעופה, כולל למטוסי נוסעים ומטען, ובדגש על בדיקת נהלי המטען מאז כניסת הנוסע לטרמינל ועד עלייתו למטוס. המקור אישר כי המשלחת האמריקנית קיימה פגישות עם בכירי האבטחה בשדה התעופה ״והתרשמה לחיוב״.

 

התפתחות זו בקהיר מגיעה בתקופה שבה משלחת רוסית בכירה ממשיכה לבדוק את נהלי האבטחה בתוך אולמות הנוסעים בשדה התעופה הבינלאומי של הורגדה. לפי מקורות יודעי דבר במצרים הליכי הבדיקה של נציגי רוסיה יימשכו עד אמצע דצמבר, במטרה לקבוע אם ניתן לחדש טיסות אזרחיות מרוסיה ליעד זה. במקביל הודיעה השבוע שגרירות צרפת בקהיר על תחילת ביצוע טיסות שכר מהעיר ליון לעיר הקיט המצרית הורגדה במהלך השנה הבאה.