ראש עיריית אילת ביום השני לשביתת הרעב

אמש פקדו את אוהל המחאה שר הכלכלה אלי כהן אשר הגיע גם הוא להביע תמיכה במאבק ולחזק את ידו של ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי, ששובת רעב כחלק מהמחאה. ״אני כאן כדי לזעוק את זעקתם של 65 אלף תושבי העיר אילת״


12:32 ,18.03.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

משעות הבוקר המוקדמות פוקדים את אוהל המחאה וההזדהות נגד סגירת שדה דב, תושבי אילת רבים, ביניהם חולים, סטודנטים, בני נוער ואנשי עסקים. אמש (א׳) פקדו את אוהל המחאה שר הכלכלה חה״כ אלי כהן אשר הגיע גם הוא להביע תמיכה במאבק ולחזק את ידו של ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי, ששובת רעב כחלק מהמחאה.

 

״זהו מאבק חשוב וצודק, קודם כל עבור תושבי אילת אבל גם עבור תושבי המרכז. חשוב שיהיה כאן שדה תעופה״ ציין השר והבטיח לראש העירייה: ״בכל תפקיד שאחזיק בכנסת או בממשלה הבאה, אהיה לימינכם, לטובת העיר אילת ומדינת ישראל״.

 

עוד הגיעה לתמוך חה״כ גילה גמליאל שאמרה: ״אני לצדך במאבק הצודק הזה. ראש הממשלה, בנימין נתניהו כבר הודיע שיבחן את הסוגיה הזאת מחדש. כולי תקווה שהבשורות הטובות יגיעו מהר לאילת״.

 

ביחד איתה הגיעה גם מועמדת הליכוד קרן ברק שהיתה בעברה תושבת אילת וחיזקה גם היא את ראש העירייה במאבקו הצודק.

 

עוד פקדו את האוהל משעות הבוקר מנכ״ל משרד התיירות, אמיר הלוי, יו״ר אגודת התעופה הכללית, ראש לשכת ארגוני העצמאים, רבני העיר, גורמי תיירות וחינוך מהעיר אילת ועוד אילתים רבים, שניצלו את ההזדמנות לטוס היום בפעם האחרונה משדה התעופה אילת, שסוגר הבוקר את שעריו ומעתיק את פעילותו לשדה התעופה החדש של אילת ע״ש רמון. 

 

״ההחלטה על סגירת שדה דב היא החלטה רעה, לא הגיונית, זחוחה  ומתייחסת אל תושבי אילת כתושבים שקופים ולא חשובים״ אמר ראש עיריית אילת והוסיף: ״אני כאן כדי לזעוק את זעקתם של 65,000 תושבי העיר אילת. תנו לנו לחיות״.