שדה התעופה בדובאי: צפי למעבר 8 מיליון נוסעים במהלך דצמבר

זאת לרגל תחילת עונת החופשות והחגים. הצפי הוא שימי הנסיעה העמוסים ביותר יהיו במקביל לתחילת החופשות בבתי הספר במדינות המפרץ החל מאמצע החודש


10:02 ,17.12.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

שדה התעופה הבינלאומי בדובאי צפוי לשמש כ-8 מיליון נוסעים במהלך החודש הנוכחי (דצמבר) עם תחילת עונת החופשות והחגים. הצפי הוא שימי הנסיעה העמוסים ביותר יהיו במקביל לתחילת החופשות בבתי הספר במדינות המפרץ. לכן, שדה התעופה ממליץ לטסים בתאריכים 15, 16 ו-22 בדצמבר להגיע מוקדם מן הרגיל כדי להשלים את פרוצדורות הנסיעה בזמן, כך שיוכלו גם ליהנות ממה שמציע שדה התעופה לנוסעים.

 

״דצמבר הוא אחד מחודשי השנה העמוסים ביותר״, אמרה אניטה מהרא, סגנית ראשונה למנהל תחום התקשורת והמוניטין בארגון שדות התעופה של דובאי. ״בחלק מהימים יכולים לעבור דרך שדה התעופה יותר מ-250,000 נוסעים, דרך שלושה מהטרמינלים שלנו, ולכן העדיפות הראשונה שלנו היא ניהול המעבר של מאות אלפי נוסעים״.

 

היא הוסיפה כי ״בתקופות השיא יועסקו עוד עובדים בשדה התעופה, וייעשה שימוש בחידושים טכנולוגיים ובמכשור לבקרה על תנועת הנוסעים בשדה באופן שוטף״, דבר שיתרום ליעילות הפריסה של העובדים ובכך ימנע איחורים ועמידה בתורים ארוכים.