יו״ר מועצת המובילים נפגש עם הנהלת נמל המפרץ

גבי בן הרוש: ״התרשמתי לטובה מהחדשנות הטכנולוגית בנמל המפרץ, הכל ממוחשב ואין מנופאי והנמל יעבוד 24 שעות. חשוב היה לי בפגישה להכיר להם את המנטליות של הנהג הישראלי״. נמל המפרץ צפוי להתחיל פעילותו במהלך 2021


07:23 ,02.02.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

גבי בן הרוש, יו״ר מועצת המובילים, נפגש אתמול עם הנהלת נמל המפרץ החדש בחיפה אשר עתיד להיפתח ברבעון האחרון של 2021. בן הרוש נפגש עם המשנה למנכ״ל מר יונג, יואב צוקרמן, דירקטור מטעם נמל המפרץ, סגן המשנה למנכ״ל מר לאון, אלדד וקסמן יועץ תפעולי, ורונית קסטרו, מהנדסת תעשייה וניהול.

 

בן הרוש הסביר לנוכחים כיצד הנמלים בארץ עובדים, את הצורך ברישיון כניסה אחיד לכל הנמלים על מנת שנמל המפרץ יתאים את עצמו מול המערכות, חשיבות בטיחות העובדים והנהגים בשטח התפעולי, וכן מה מותר ומה אסור מבחינת משקלים.

 

לדברי בן הרוש: ״התרשמתי לטובה מהחדשנות הטכנולוגית בנמל המפרץ, הכל ממוחשב ואין מנופאי והנמל יעבוד 24 שעות. חשוב היה לי בפגישה להכיר להם את המנטליות של הנהג הישראלי. הבהרתי להם כי כמועצת המובילים נשמח לסייע להם להתחיל ברגל ימין - הצלחה שלהם זאת הצלחה שלנו. בנוסף הדגשתי כי חשוב לנו שהנהגים בכניסה יימנעו מבירוקרטיות מיותרות, אך עם זאת למנוע מצב שבו נכנסים לנמל מי שאין לו אישור״.

 

כמו כן, סוכם במהלך הפגישה כי חודשיים לפני פתיחת הנמלים, יתקיים במקום סיור למנהלי חברות הובלה ומנהלי תפעול באותן חברות.