לונדון עוברת למובילאיי

מערכת Shield Plus של החברה תוטמע במשאיות וכלי רכב המספקים שירות עבור עיריית לונדון לאור המדיניות להתיר נסיעה ברחובות העיר רק למשאיות בעלות ציוד בטיחות להימנעות מתאונות


10:31 ,11.11.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

מערכת של חברת מובילאיי למניעת תאונות דרכים תוטמע ברכבים ארוכים (משאיות וכלי רכב המספקים שירות, המשמשים בשירות עיריית לונדון.

 

במהלך ביקורו של ראש עיריית לונדון בוריס ג'ונסון בישראל, הוא נפגש עם מנהלי מובילאיי ויצא לנסיעת מבחן קצרה שהדגימה את יכולות ה-Shield Plus™, המערכת ההיקפית של מובילאיי למניעת תאונות עם הולכי רגל ורוכבי אופניים המיועדת לרכבים ארוכים.

 

הביקור נרקם לאחר שחברת Amey הבריטית, אחת מספקיות השירותים הציבוריים הגדולות בבריטניה, הכריזה שהיא מתכוונת לצייד את צי המשאיות שלה במערכת של מובילאיי. עסקה זו נרקמה בעקבות הודעת עיריית לונדון, כי החל מה-1 לספטמבר העירייה תאפשר נסיעה בשטחי העיר רק למשאיות שיתקינו ציוד בטיחות להימנעות מתאונות.

 

מערכת ה-  Shield Plus™מבית מובילאיי, מצוידת במערך של שלוש מצלמות וחיישנים הממוקמים באזורים המכסים את השטח המת של הנהג, ובכך מספקים לו אמצעי בטיחות נוסף בכדי להימנע מתאונה אפשרית עם הולכי הרגל ורוכבי האופניים. המערכת מספקת לנהגים התראות בזמן אמת - הן ויזואלית והן קולית - ובכך מצמצמת באופן ניכר את סכנת התנגשות.

 

ג'ונסון: "אני גאה לאמץ טכנולוגיות חדשות, כמו זו שפותחה על ידי חברת  מובילאיי, שיהפכו את כבישי לונדון לבטוחים יותר. אני מברך את חברת Amey שבחרה לצייד את הצי שלה בטכנולוגיה, ואני מקווה שנוספות ילכו בעקבותיה".

 

זיו אבירם, מייסד ומנכ"ל מובילאי: "הטמעת הטכנולוגיה תסייע לראש עיריית לונדון להגשים את חזונו להפחית למינימום האפשרי את מספר הנפגעים מתאונות דרכים. אנחנו גאים כי חברת Amey בחרה בטכנולוגיה שלנו. מערכת  Shield Plus™ נמצאת כרגע בשלב פיילוט בארצות הברית, גרמניה, סין, יפן ואוסטרליה. השקת הטכנולוגיה בצי הרכבים של Amey תמקם את לונדון כחלוצה עולמית באימוץ טכנולוגיה מתקדמת למניעת תאונות דרכים".