מועצת המובילים מאיימת להצטרף למחאת האוהלים

יו"ר מועצת המובילים והמסיעים מסביר כי הענף שרוי במשבר עמוק והעלאת מחיר הסולר תאלץ אותם לנקוט צעדים חריפים. הוא מאיים להצטרף למחאת האוהלים


00:00 ,31.07.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

הלחץ להקפיא את מחירי הדלק כנראה פועל ואילו מועצת המובילים והמסיעים מזהירה לבל תעז הממשלה לייקר את הסולר: "באותו רגע 50 טריילרים ליד האוהלים".

 

מועצת המובילים והמסיעים, מזהירה מראש את הממשלה, כי אם היא תקפיא בלחץ הציבור את התייקרות הדלק רק לצרכני הבנזין, ומנגד תייקר את הסולר יצטרפו חברות ההובלה וחברות ההסעה למחאת האוהלים ויתייצבו בשדרות רוטשילד כ-50 טריילרים ואוטובוסים, ובהמשך אף ישביתו את הענף.

 

יו"ר מועצת המובילים והמסיעים גבי בן הרוש אומר, כי ענפי ההובלה וההסעה שרויים במשבר עמוק וחיים זה שנים מהיד לפה. "ענף ההובלה לא יכול להתקיים לאורך זמן במציאות מתעתעת של עלויות תפעול גבוהות, משברים בנמלים חוסר בנהגים בגלל תפוקות נמוכות ושכר עבודה בהתאם. כל אלה מחייבים את הממשלה לפעול להורדת מחיר הסולר גם מעבר למחירו כיום."

 

חברות ההובלה, וחברות ההסעה, שיגרו מברק לממשלה, שבו הם מזהירים מפני קבלת החלטה שתפלה בין צרכני הבנזין, לצרכני הסולר. החלטה כזו לא תעבור.

 

מנכ"ל מועצת המובילים והמסיעים דוד כוכבא מסר, כי במשרדי מועצת המובילים והמסיעים, הוקם מטה חירום שינהיג את המחאה עם הצטרפות הארגונים אל מתחם שדרות רוטשילד.

 

ניצחון למשרד התשתיות: מנע התייקרות הבנזין בחודש הקרוב

 

בשעות האחרונות החל משרד האוצר החל להכין צו שמקטין מיידית את המס על דלק בשיעור של 30 אגורות. משרד התשתיות דחף את המהלך והצליח - הצו תקף לחודש ימים בלבד, כלומר עד לתחילת ספטמבר. המהלך נועד למנוע התייקרות של כ-30 אגורות במחיר הבנזין, שאמורה להיכנס לתוקפה כבר היום (א') בחצות.