משרד התחבורה: לא הענקנו היתרים או הקלות למשאיות בכניסות לת"א וירושלים

משרד התחבורה מבהיר כי ההקלה היחידה שניתנה למשאיות בפיילוט האוסר כניסה לנתיבי איילון וקטעי כביש ירושלים-ת"א בשעות העומס, היא קיצור בשעה בשעות איסור הנסיעה בקטע שבין גינות סחרוב לשער הגאי


00:00 ,09.02.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות הפרסומים אתמול על הקלות בתכנית הפיילוט האוסרת כניסת משאיות כבדות לנתיבי איילון ובקטעי כביש 1 בשעות העומס, מבקש להבהיר היום משרד התחבורה כי, אין כל כוונה להעניק הקלות או היתרים מיוחדים למשאיות לנוע בכבישים בהם נערך ה"פיילוט" המגביל.

נזכיר כי, לפי סיכום פגישה בין נציגים של מועצת המובילים והמסיעים ומשרד התחבורה במטרה לתאם עם מועצת המובילים את תכנית הפיילוט ולבחון הקלות אפשריות, פורסם אתמול כי טווח איסור כניסת המשאיות בקטע שבין צומת גינות סחרוב למחלף שער הגאי בכביש 1 קוצר בשעה ויחול בין השעה 16:00 ל-18:00.

עוד פורסם כי, לפי סיכום הפגישה, תוכל מועצת המובילים להעביר בכתב בקשות לאישורים חריגים למעבר רכב כבד אל ישי טלאור, המפקח על התעבורה במחוזות ירושלים והדרום במשרד התחבורה, על מנת להקל על מעבר הרכב הכבד בכבישי הפיילוט.

ממשרד התחבורה נמסר היום כי, ההקלה היחידה שניתנה היא קיצור בשעה אחת בלבד בשעות איסור הנסיעה בכביש מספר 1 בין ירושלים לתל אביב, בקטע שבין גינות סחרוב לשער הגיא, כך שהאיסור יחול בין השעות 16:00-18:00, במקום בין השעות 15:00-18:00. מלבד היתר זה, מבהירים במשרד התחבורה כי, אין כל שינוי בתוכניות הפיילוט ואיסורי הנסיעה על משאיות בשעות ההגבלה והן תמשכנה כמתוכנן, כפי שנקבע על ידי משרד התחבורה.