יישומון חדש לרכבת ישראל

היישומון החדש, בו צפויים להשתמש כרבע מיליון משתמשים מדי חודש, פותח על ידי רכבת ישראל. היישומון כולל חיפוש מהיר של תחנות המתבסס על התחנה הקרובה ביותר למיקום המכשיר והיסטוריית הנסיעות של המשתמש, וכן הוספת תזכורות ליומן


09:43 ,10.10.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

כחלק משיפור חווית הנסיעה והשירות לנוסעי רכבת ישראל, מושק היום (ראשון) יישומון (אפליקציה) חדש, הכולל מגוון שירותים חדשים ומתקדמים, ומידע רב.

 

היישומון החדש, בו צפויים להשתמש כרבע מיליון משתמשים מידי חודש, פותח על ידי רכבת ישראל, במטרה להעניק חוויית משתמש מתקדמת ושירותית, ולצד העיצוב החדש, נוספו בו תכונות חדשות שישפרו את הקשר עם הנוסע והמידע המוצג לו, הן בשלב תכנון הנסיעה והן בשלב הנסיעה עצמה באמצעות תכונות שונות ובהן הודעות בזמן אמת.

 

לצד התכונות המוכרות, כדוגמת מיקום הרכבת בזמן אמת ומידע על עיכובים, נוספו תכונות רבות וחדשות ובהן: התראות על מסך היישומון בנושאים כלליים כגון סגירות מתוכננות של מקטעים, וכן הודעות מותאמות לרכבות נבחרות, במטרה לתת מידע מפורט בתחום השירות (כגון רכבת למשחקי כדורגל בשיטת ׳מלא וסע׳, וכן במקרה של אירועים שונים המשפיעים על תנועת הרכבות).

 

עוד כולל היישומון החדש חיפוש מהיר של תחנות המתבסס על התחנה הקרובה ביותר למיקום המכשיר והיסטוריית הנסיעות של המשתמש, וכן הוספת תזכורות ליומן, שיתוף מסלול הנסיעה לחברים, ופנייה מהירה למוקד שירות הלקוחות באמצעות צ׳ט בוט.

 

מרכבת ישראל נמסר עוד כי בתחילת השנה הבאה יתווספו תכונות נוספות שישפרו עוד יותר את חוויית הנוסע והשימוש, וביניהן: הודעות מתפרצות (Push) שיעדכנו על שינויים במסלול או הרכבת הנבחרים, שיתוף מקום הנוסע ברכבת עצמה כך שניתן להיפגש בקלות עם חברים לנסיעה באותה רכבת, אפשרות לפנייה מקוונת ומהירה לפיצוי, צפייה בכרטיסי הפיצוי שכבר ניתנו, ואף הזמנת קפה באופן מהיר באפליקציה.

 

הישומון זמין מהיום (ראשון) בכל חנויות היישומונים בגוגל ובאפל.