נחיתה קשה

בעל חברות הסעות החשוד בביצוע עבירות מס, שבר את שתי רגליו כשניסה להימלט מיחידת מע"מ נצרת ושוטרי יס"מ שהגיעו לביתו בכדי לבצע חיפוש


13:44 ,31.08.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

חשוד בעבירות מס שבר את שתי רגליו כשקפץ מקומה שלישית בניסיון הימלטות מעובדי מע"מ

 

מנהל חברת הסעות משפרעם, שנחשד בביצוע עבירות מס, שבר את שתי רגליו במהלך ניסיון הימלטות מעובדי יחידת מע"מ נצרת, שהגיעו לביתו על מנת לערוך חיפוש אחר ראיות.

 

כשמונה עובדי מע"מ נצרת, בליווי כתריסר שוטרים מיחידת יס"מ אורגן נצרת של המחוז הצפוני במשטרה, הגיעו לבצע חיפוש בבתיהם של בעלי ומנהלי החברה, החשודים כי בתקופה של כשלוש שנים ביצעו עבירות מס בהיקף של כמיליון וחצי שקל.

 

על פי החשד, העלאת המס כוללות שימוש בחשבוניות פיקטיביות, אי דיווח על מע"מ עסקאות ובקשת החזר על בלו שלא כדין. העבירות נתגלו כאשר נמצאו חריגות לכאורה בדיווח למע"מ של אצל אחד מספקי הסולר של החברה, שהכחיש כל קשר לחשבוניות שהוצגו בפניו. בעקבות כך, הוזמנו לחקירה שאר ספקי הדלק של החברה, שכולם הכחישו כל קשר לחברה ואמרו כי החשבוניות שכביכול קוזזו מטעמם – זוייפו.

 

על מנת לבחון את הניירת העסקית של החברה, הוצא צו חיפוש ועובדי מע"מ נצרת הגיעו לביתה של בעלת המניות העיקרית של החברה, שהצביעה על גיסה בתור מנהלה הפעיל של החברה. כאשר ביקשו להיכנס ולבצע חיפוש בביתו של הגיס, הוא סירב לפתוח את דלת הכניסה לבניין וגם את זו של דירתו, כך שאנשי היס"מ נאלצו לפרוץ אותן.

 

במהלך נסיון הפריצה הבחינו השוטרים כי החשוד מנסה להימלט ופתחו בריצה לעברו השני של הבית, על מנת למנוע ממנו להימלט. לאחר רגעים ספורים התברר כי במהלך ניסיון ההימלטות קפץ החשוד מחלון הקומה השלישית אל פח האשפה שהיה מאחורי הבית ושבר את שתי רגליו. הכוח הזמין עבורו אמבולנס.

 

בחיפוש בבית לא נמצאו עדויות, אולם הצוותים אספו פנקסי וספרי החשבונות של החברה. החשוד העיקרי ייעצר בימים הקרובים, בהתאם לשיפור במצבו הרפואי והחקירה נמשכת.