גיל מילר מונה למנכ"ל חברת אלאלוף ספנות

יחליף בתפקיד את אפרים אלתר שפורש לגמלאות אחרי 10 שנים בחברה. מילר: " אין לי ספק שביחד עם צוות העובדים נמשיך להוביל את החברה להישגים"


12:01 ,17.05.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

גיל מילר מונה למנכ"ל חברת אלאלוף ספנות. גיל יחליף את אפרים אלתר שפורש לגמלאות לאחר 10 שנים בחברה ו-45 שנים בענף הספנות. גיל ייכנס לתפקידו בחודש אוגוסט.

 

גיל מילר (48) הינו בעל ניסיון של 25 שנים בתחום הספנות בישראל, דנמרק ואיטליה. מילר כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל מארסק ישראל ומילא בין השאר שורה של תפקידים בענף, בהם: מנהל יחידות עסקיות בצים, מנהל סחר אזורי במארסק איטליה ומנהל קו ספנות אטלנטי במטה מארסק בקופנהגן. בעל תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה ובוגר מספר תוכניות פיתוח למנהלים בהם: "פיתוח דירקטורים" של IMD שוויץ. בנוסף, מילר מילא  תפקיד פעיל בוועד לשכת הספנות הישראלית כנציג חברת מארסק ישראל. 

 

גיל מילר ציין בשיחה עם מערכת PORT2PORT כי "אני שמח ונרגש להצטרף לחברת אלאלוף, מחברות הספנות הוותיקות ביותר בישראל. אין לי ספק שביחד עם צוות העובדים נמשיך להוביל את החברה להישגים. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת ולאחל לאפרים המשך עשייה ובריאות טובה בדרכו החדשה".

 

נתן אלאלוף, סגן נשיא קבוצת אלאלוף: "אני שמח על הצטרפותו של גיל מילר, מהמנהלים המוכשרים והמנוסים בענף הספנות, למערך של קבוצת אלאלוף, ובטוח כי גם תחת ניהולו תמשיך אלאלוף ספנות להתמודד בהצלחה עם האתגרים העסקיים והטכנולוגיים המאפיינים את הענף. אני מודה לאפרים אלתר על שנים רבות של תרומה לחברה ולענף הספנות. אין ספק שמדובר באחד מאנשי המקצוע המובילים בענף".

 

חברת אלאלוף ספנות בע"מ הינה חלק מקבוצת אלאלוף המאגדת 9 חברות המרכיבות שרשרת אספקה אחת עם פתרונות לוגיסטיים הכוללים את כל סוגי ההובלה, האחסון והטיפול במטענים ומכולות. הקבוצה בבעלות פרטית נוסדה ביוון בשנת 1919 על ידי  משפחת אלאלוף ובשנת 1932 הרחיבה את פעילותה לישראל.