דיווח: אניית גלנוע של גרימלדי עלתה באש

על פי הדיווחים, השריפה על האנייה Eurocargo Trieste החלה בחדר המכונות של הספינה והפעילה את מערכת הכיבוי האש באופן אוטומטי. האנייה, שהיתה במרחק שלושה מייל מחופי ליבורנו, נגררה קרוב יותר לחוף וצוותי כיבוי אש מקומי השתלטו על השריפה


08:49 ,26.11.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

על פי דיווחים בעיתונות זרה אניית גלנוע המופעלת על ידי קבוצת גרימלדי האיטלקית עלתה באש על מול חופי ליבורנו, איטליה, ב-21 בנובמבר. על פי הדיווחים, האנייה Eurocargo Trieste במשקל 20,198 GT עזבה את נמל ליבורנו בדרכה לנמל סבונה (Savona Port) באיטליה בעת שפרצה השריפה.

 

בהמשך לדיווח של מחלקת כיבוי האש במדינה, Vigili del Fuoco, השריפה החלה בחדר המכונות של הספינה והפעילה את מערכת הכיבוי האש באופן אוטומטי. 

 

האנייה, שנבנתה בשנת 1997, והיתה במרחק של שלושה מייל מחופי ליבורנו בעת שפרצה השריפה, נגררה קרוב יותר לחוף. צוותי הכבאות המקומיים הצליחו לאחר מכן להשתלט על האש ולכבותה. טרם נמסר דיווח אודות נזקי השריפה אולם ידוע כי לא היו נפגעים מקרב אנשי הצוות. 

 

זהו מקרה נוסף במספר אירועי שריפה בהם היו מעורבים כלי שיט של גרימלדי שהתרחשו בחודשים האחרונים. בחודש מרץ טבעה האנייה ״גרנדה אמריקה״ לאחר שריפה מערבית לחוף צרפת. באפריל פרצה שריפה על סיפון ספינת הגלנוע ״גרנדה סן פאולו״ לאחר שנפגעה על ידי משאית בברזיל. בנוסף, אניית הגלנוע ״גרנדה אירופה״ עלתה באש מול חופי ספרד בחודש מאי השנה.