מארסק ליין תפקוד את ישראל עם שירות חדש לצפון אירופה

השירות השבועי החדש, שזכה לשם Euromed, יפעל באמצעות 4 אוניות בנפח של 2,200 TEU בין נמלי צפון אירופה ומזרח הים התיכון ובכוונתו להעניק פתרון יעיל להובלת מכולות בקירור. השירות יפקוד לראשונה את נמל אשדוד ב-5 בינואר


00:00 ,03.12.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

השירות השבועי החדש, שזכה לשם Euromed, יפעל באמצעות 4 אוניות בנפח של 2,200 TEU בין נמלי צפון אירופה ומזרח הים התיכון ובכוונתו להעניק פתרון יעיל להובלת מכולות בקירור. השירות יפקוד לראשונה את נמל אשדוד ב-5 בינואר
 
חברת Maersk Line פרסמה היום על השקתו של שירות חדש, Intra Europe Service אשר זוכה לכינוי Euromed. החברה הודיעה כי השירות החדש משלב סחורות מאירופה ביחד עם סחורות מרחבי העולם לכדי שירות "Multitrade". מחברת מארסק ישראל ביקשו להדגיש כי השירות החדש מקדם פתרונות חדשניים עבור לקוחותיה מהאזור ועונה על צורכי הלקוחות בייחוד בזמנים אלו של האטה בכלכלה העולמית. כמו כן ביקשו לציין במארסק ישראל כי הדבר מראה כי החברה בוטחת בכלכלה הישראלית ומאמינה כי הוא ימשיך לפעול ולהרחיב פעילותו.
 
בהודעה שפרסמה מארסק ליין הודיעה החברה כי בכוונתה להעניק כיסוי אמין של הנמלים באזור סחר זה באמצעות מוצר אחד ייחודי ויעיל. מסלול ההפלגה לכיוון צפון יכלול את נמל אלכסנדריה במצרים ואת נמל אשדוד בישראל ויוכל להעניק פתרון חדשני וייחודי לשוק הובלת מכולות בקירור.
 
בכוונת השירות Euromed החדש להעניק פתרונות לסחורה המובלת במכולות הקירור המגיעות מדרום אמריקה, צפון אמריקה וכן מתוככי אירופה כך שיתרכזו לכדי שירות יחיד.
 
מחברת מארסק ליין נמסר כי על ידי הפעלת השירות החדש החברה תוכל להשיג תוצאות אופטימליות ויעילות ביותר מהרשת הקיימת של חברת מארסק ליין. בשירות החדש יפעלו 4 אוניות בנפח של 2,200 TEU כל אחת, דבר המאפשר יעילות מבחינת גודלה של האוניה ומאפשר לה להפליג במהירות חסכונית.
 
השירות יפקוד את נמל אשדוד החל מה-5 בינואר 2009 עם פקידתה של האוניה Maersk Buton, מספר הפלגה 0904. השירות השבועי יפקוד את נמל אשדוד בימי שני ויעזוב בימי רביעי.
 
מחברת מארסק ליין נמסר עוד כי השירות החדש יאפשר לה להציע ללקוחותיה שירות מקיף ועקבי באמצעות מוצר יעיל אחד. זמני ההפלגה יבטיחו אמינות גדולה יותר באמצעות קו ישיר שיחבר בין צפון אירופה ומזרח הים התיכון ובחזרה לצפון אירופה, דבר אשר ייתן מענה לדרישות הלקוחות בתקופת ה-Reefer. כמו כן השירות חדש יאפשר פקידה של הים הבלטי ושל יעדים כגון רוסיה ומדינות סקנדינביה.
 
סבב ההפלגה של השירות חדש יהיה כדלקמן:
 
 
Bremerhaven (Germany) – Tngier (Morroco) – Gioia Tauro (Italy) – Alexandia (Egypt) – Ashdod (Israel) – Valencia (Spain) – Felixtowe (UK) – Rotterdam (Netherlands) – Bremerhaven (Germany)