theDOCK תשתף פעולה עם חברת הטרמינלים PSA מסינגפור

חברת PSA מסינגפור מנהלת מסופים וטרמינלים ימיים ויבשתיים ב- 17 מדינות ובראשם טרמינלים בסינגפור ואנטוורפן. על פי ההסכם, theDOCK תפעל לאתר חברות סטארט-אפ מבטיחות המציעות פתרונות שעשויים לספק מענה לאתגרים הספציפיים שיוגדרו על ידי PSA


20:30 ,13.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת PSA unboXed, זרוע הון הסיכון חברת PSA International מסינגפור ואקסלרטור הסטארט-אפים הישראלים בתחום הספנות והלוגיסטיקה theDOCK, חתמו על הסכם שיתוף פעולה למינוף טכנולוגיות חדשניות לקידום ההובלה הימית, הספנות ושרשרת האספקה.

 

חברת PSA מסינגפור מנהלת מסופים וטרמינלים ימיים ויבשתיים ב- 17 מדינות ובראשם טרמינלים בסינגפור ואנטוורפן. על פי ההסכם, theDOCK תפעל לאתר חברות סטארט-אפ מבטיחות המציעות פתרונות שעשויים לספק מענה לאתגרים הספציפיים שיוגדרו על ידי PSA.

 

כאמור, theDOCK פועלת לחבר סטארט-אפים חדשניים עם תאגידים ימיים מובילים בעולם, על ידי התאמת פתרונות טכנולוגיים חדשניים עם האתגרים והצרכים של שותפיה העסקיים וההסכם עם PSA unboXed יצא לדרך בחודש יוני באמצעות Hackathon (ארוע יזמות מרתוני), הראשון מסוגו בתחום הספנות בישראל, אשר יוקדש לאתגרי הטרנספורמציה הדיגיטלית בתחומי הספנות והנמלים.

 

אלטון פונג, סגן נשיא של PSA unboXed, אמר, "אנו מאמינים כי שותפות אסטרטגית זו עם theDOCK  תסייע ל- PSA להפיק תועלת מהיזמות התוססת של ישראל, ולשפר את הדינמיות של התעשייה".

 

נציין כי PSA unboXed מצטרפת לרשת של החברות המובילות בעולם הספנות, המזהות את הפוטנציאל באיתור טכנולוגיות חדשניות בישראל. השותפים של theDOCK כוללים בין השאר את Wartsila, Lloyd's Register, Kirby Corporation, DSV, Maersk, Cargotec ואחרים.

 

"אנו מרוצים מאוד מההסכם עם ה- PSA. ביחד נוכל לדחוף את נושא החדשנות הטכנולוגית לטובת המגזר", סיכם חנן כרמלי, מייסד ומנכ"ל theDOCK.