בחיפוש אחר חדשנות ישראלית: theDOCK חתם על הסכם שת״פ עם קירבי

דיוויד גרז׳בינסקי, נשיא ומנכ״ל קירבי: מצפים לקראת שיתוף הפעולה עם theDOCK אשר יאפשר לנו הצצה לפיתוחים ישראליים וטכנולוגיות פורצות דרך עם יישומים לסקטור הספנות בפרט, ולעולם בכלל. חנן כרמלי: נביא ערך נוסף לבעלי המניות של קירבי


11:43 ,26.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

אקסלרטור החדשנות הישראלית בתחומי נמל, ספנות ולוגיסטיקה ימית theDOCK הודיע על חתימת הסכם שותפות עם חברת Kirby Corporation, חברת ספנות גדולה מארה״ב אשר נסחרת בבורסה בניו יורק.

 

מ-theDOCK נמסר כי ״חברת קירבי היא גם החברה האמריקאית הראשונה שהחלה לתור אחר חדשנות טכנולוגית בכלל ובישראל בפרט, ואין לנו ספק שאנו בדרך להגשמת החזון שלנו להפוך את ישראל לאומת הסטרטאפ גם לתחום הנמלים, הספנות והלוגיסטיקה הימית״.

 

דיוויד גרז׳בינסקי, נשיא ומנכ״ל קירבי, אמר כי ״אנו מצפים לקראת שיתוף הפעולה עם theDOCK אשר יאפשרו לנו הצצה לפיתוחים ישראליים וטכנולוגיות פורצות דרך עם יישומים לסקטור הספנות בפרט, ולעולם בכלל. זו היא הזדמנות עבורנו לאמץ חדשנות טכנולוגית לשיפור הבטיחות והיעילות התפעולית של קירבי״.

 

״אנו נרגשים לצרף חברות ספנות אמריקאית ענקית לרשת השותפים העסקיים של theDOCK״, אמר חנן כרמלי, שותף מייסד ומנכ״ל theDOCK. ״בכוונתנו להביא ערך נוסף לבעלי המניות של קירבי על ידי רתימת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר לטובת ייעול ושיפור התפעוליות של החברה, הגברת הבטיחות האישית ושמירה על איכות הסביבה. השילוב המיוחד של הידע הסקטוריאלי העצום, המתודולוגיות וכמות הנתונים של קירבי, עם הנגישות של theDOCK ליזמים טכנולוגיים יצירתיים מצד שני – ישיא ערך עצום לשתי החברות״.

 

חברת הספנות קירבי מצטרפת לשותפים עסקיים אחרים של theDOCK כגון וורצילה, לויד׳ס רג׳יסטר, מארסק ו-DSV. מ-theDOCK נמסר כי היא מרכזת אצלה ידע רב של כל האתגרים העסקיים של חברות אלו ומחפשים עבורן סטרטאפים רלוונטיים לצרכים שלהן.

 

עוד נמסר מ-theDOCK כי בכוונתה לגרום לכך שכל שותפותיה העסקיות יישבו ׳סביב אותו השולחן׳, בישראל, כדי שתתקיים הפרייה הדדית בין השוק לבין היכולות הטכנולוגיות המקומיות.