בנמל חיפה עוברים לדיגיטל ונפטרים מהנייר

הנמל מציעה ללקוחותיו לוותר על קבלת חשבוניות מודפסות ולעבור לחשבונית בעלות חתימה אלקטרונית, שהן מאובטחות ומקובלת על ידי שלטונות המס


00:00 ,15.03.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

נמל חיפה מציע ללקוחותיו שירות חשבוניות אלקטרוניות

כחלק משיפור השירות ללקוחות ומתוך רצון למנוע שימוש מיותר בנייר, מציע נמל חיפה החל מהשבוע שירות קבלת חשבוניות באופן מקוון במקום קבלת חשבונית מודפסת

בתום סיום הפיילוט משיק נמל חיפה שירות חדש, במסגרתו יישלחו החשבוניות שיופקו ללקוחות הנמל שיבחרו בכך באופן דיגיטלי ומאובטח.

חברת נמל חיפה קוראת לכלל לקוחותיה להצטרף לשירות החדש ולאשר את קבלת החשבוניות בפורמט דיגיטלי במקום מודפס. לקוחות שיאשרו את הסידור החדש יוכלו לצפות בחשבוניות בפורמט PDF בתא הדואר שלהם באתר תס"ק ים שמפעילה חברת נמלי ישראל.

הפעלת שירות החשבונית החתומה אלקטרונית מייתרת את הצורך בהגעת הלקוח למדור הכנסות בנמל לצורך איסוף חשבוניות המקור המודפסות, או את הצורך לקבל אותן בכל דרך אחרת כ- Hard Copy. כמו כן, הדבר חוסך בשימוש יתר בנייר.

החשבוניות הדיגיטליות, שיועברו אל הלקוח באמצעות מסר ממוחשב, הינן מאובטחות, קבילות על ידי שלטונות המס וכמובן תואמות את חוק החתימה האלקטרונית על מסמכים.

אמר ראש מחלקת כספים בחברת נמל חיפה שמעון לאוב, שניהל את פרויקט המעבר לחשבונית דיגיטלית: "החשבוניות בחתימה אלקטרונית הן חלק משיפור השירות ללקוחות, תוך צמצום השימוש בנייר ובהדפסות. אני קורא ללקוחות הנמל להצטרף לשירות".