חנ"י הכריזה על זוכים במכרז לשיווק מתחמים בפארק נמלי ישראל באשדוד

מחצבת ורד והמיזם המשותף לחברות נובה-סם ישראל, נ.י אשקלון וכלבו לחקלאי 2008 זכו במכרזי החברה לשיווק מתחמים בפארק נמלי ישראל באשדוד


13:33 ,01.11.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמלי ישראל הודיעה היום על זכייתן של מחצבת ורד ומיזם משותף לחברות נובה-סם ישראל, נ.י אשקלון וכל-בו לחקלאי 2008 במכרזים לשיווק מתחמים בפארק נמלי ישראל. 

 

נובה-סם ישראל, נ.י אשקלון וכל-בו לחקלאי 2008 זכו במכרז במתחם בגודל של 38 דונם במחיר של כ-107 שקל למ"ר לשנה. מחצבת ורד זכתה במתחם שגודלו 13 דונם, במחיר של כ-121 שקל למ"ר לשנה. ההרשאה לשימוש בשטחים הינה לתקופה של כ-25 שנה.

 

חברות אלו מצטרפות לשורה של חברות שהקימו מתחמים לוגיסטיים מתקדמים בפארק נמלי ישראל, אותו הקימה חברת נמלי ישראל .

 

אייל דה פאו, סמנכ"ל מקרקעין וניהול נכסים בחנ"י, ציין כי "אנו עדים לביקושים גבוהים הנובעים בין היתר ממיקומו האסטרטגי של הפארק בסמוך לנמל אשדוד ולנמל הדרום המוקם בימים אלה".

 

לדברי דה פאו, חנ"י משווקת את השטחים בפארק בהדרגה ובתמהיל של מגרשים בגדלים שונים, כדי לתת מענה לצרכים לוגיסטיים חיוניים ולמגוון של חברות בעלות היקפי פעילות שונים, הפועלות

בתחום סחר החוץ ועוסקות בפעילות החיונית המשלימה את הפעילות הנמלית.

 

נציין כי פארק נמלי ישראל, המשתרע על שטח של 680 דונם, ממוקם בסמוך לצירי תחבורה ראשיים במרכז הארץ, ובסמוך למסוף רכבת מטענים שהקימה החברה בשת"פ עם חברת רכבת ישראל.

 

מחנ"י נמסר כי "הקמתו של פארק נמלי ישראל היא נדבך חשוב בפעילות החברה ליצירת עורף נמל מודרני, המהותי לייעול השרשרת הלוגיסטית והפעילות הנמלית, בו ממוקמים מרכזי לוגיסטיקה, הפצה ותעשייה המשיקים לפעילות הנמלית ומהווים מוקדי תעסוקה נוספים לאזור".