חנ״י: מכרז למתן הרשאה במקרקעין לתפעול של משטח אספנה במעגנת שביט

המכרז הינו לתפעול שטח של כ-685 מ״ר ומנוף ״קילון״ דו כנפי לתקופה של 3 שנים עם אפשרות הארכה. בנוסף נחנכה לאחרונה במעגנה סירת שירות וכיבוי חדשה ומשודרגת


12:08 ,18.06.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמלי ישראל מקדמת את פיתוח מעגנת שביט במורד הקישון בחיפה, ופרסמה בימים אלו מכרז למתן הרשאה במקרקעין לתפעול של משטח אספנה במעגנה. מדובר בשטח יבשתי של כ-685 מ״ר, ומנוף ״קילון״ דו כנפי בקיבולת של עד 7/12 טון בהתאמה להנפת והשקת כלי שייט בבריכת המעגנה לתקופה של 3 שנים עם אפשרות של חברת נמלי ישראל להאריך בשנתיים נוספות.

 

בנוסף חנכה החברה בשבוע שעבר סירת שירות וכיבוי אש חדשה במעגנה במעמד מנכ״ל חברת נמלי ישראל, שלמה ברימן, סמנכ״לית מקרקעין ונכסים, ענת ברק גילת, רכז בכיר מעגנות ונמלים, רוני זיסו מרספ״ן, נציגי מכבי אש ומעגנת שביט. במסגרת שדרוג המעגנה ושיפור שירות הלקוחות נחנכה סירה מדגם 650 PRO-WARKER אשר מצוידת בין היתר בשני מנועים, משאבת כיבוי אש לרבות תותח מים לכיבוי שרפות, יכולת סיוע לשאיבת כלי שייט בסכנת טביעה ואמצעים נוספים אשר תכליתם מתן שרות מיטבי בשגרה ובחרום.

 

יניב מס, מנהל מעגנת שביט אמר כי כניסתה לכשירות של סירת השירות וכיבוי האש  וחידוש ההרשאה בדרך של מכרז למתן שירותי אספנה במעגנת שביט יאפשרו שיפור ברמת הבטיחות והשירות ללקוחות המעגנה ולכלל השייטים במפרץ חיפה.