"חסן out"; "הנמל לא מעניין אותי, רק המפקד לליכוד"

המלחמה האישית בין שר התחבורה ישראל כץ לבין יו"ר ועד עובדי נמל אלון חסן מתנהלת בפייסבוק. להלן תקציר שבועי


11:31 ,25.03.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

המאבק בין המדינה לבין עובדי נמלי הים עובר מבית הדין ודיונים בחדרים סגורים למאבק פתוח, חופשי לכל, בעמודי הפייסבוק, והוא לובש כסות אישית בין שר התחבורה ישראל כץ לבין יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן.

 

ביום ראשון, לאחר שבית הדין הארצי לעבודה לא קיבל את בקשת ההסתדרות להשבית את העבודה בנמלים, העלה כץ פוסט בדף הפייסבוק שלו: "נמלים חדשיםin , אלון חסן out. בית הדין לעבודה קיבל היום את עמדת המדינה ואסר על קיום שביתה בנמלי חיפה ואשדוד. הקמת הנמלים החדשים תימשך במלוא התנופה. הרפורמה מנצחת את האיומים". לדברים צורפה תמונה של חסן, כשעל פניו הופיע הכיתוב "פג תוקף".

 

בתגובה העלה חסן את ביום שני את תמונתו של כץ, ועליה הכיתוב "פג תוקף". וכה כתב: "בפרימריז שיבואו עלינו בליכוד בקרוב תזכרו חבריי היקרים שישראל כץ פג תוקף. נראה התוקף של מי יפוג שלי או שלו".

 

רק לשם השכלה כללית: הפוסט של כץ קיבל 1,984 לייקים ו-123 איש עשו share לדברים, כשמספר מועט של אנשים הגיבו. זאת לעומת 193 לייקים, 30 share ועשרות תגובות לחסן.

 

להערה של אלי קפקזי "חסר לי עובד בשתיפת כלים במסעדה חחחח", ענה חסן: "גם שוטף כלים למסעדה שלי לא הייתי לוקח אותו". ולהערה נוספת אמר: "מי שלא עבד בחיים שלו יום אחד חוץ מלעבוד על האזרחים לא יבין לעולם מהי עבודה".

 

אחר כך הוסיף חסן ואמר: "הוא צריך להבין דבר אחד מבחינתו הספירה לאחור החלה. אין לא עסק רק איתי יש לו עסק עם כל העבודה המאורגנת במדינת ישראל". וגם: "ח׳ברה דבר אחד מעניין אותי עכשיו לא הנמל לא כלום, רק המיפקד לליכוד".

 

לדבריו של רוני סמדג'ה, שכתב "ליכלכת את הקיר שלך עם התמונה שלו! תוריד את הפרצוף שלו", ענה חסן: "לא אני לא הוריד אותה מהקיר כולם צריכים לראות אותה עד שנוריד אותה מהחיים שלנו שיתעסק עם מטע הזיתים והחבר שלו (צ׳אבי)". ומאוחר יותר הבהיר חסן: "אני רוצה להגיד לכולםםםם אני לא שונא אותו אני פשוט מתעב אותו".

 

ואז עבר חסן לפסים מעשיים: "מישהו כתב שאשתו מעסיקה עובדים במע״צ ובכביש 6 זה מאוד מעניין אותי ליצור איתי קשר".

 

יצוין שכל השגיאות בטקסטים הופיעו במקור.