אבי אדרי: באים עם פתרונות ראויים לפתיחת התחרות

בעקבות סרטון שהופץ אתמול בקרב עובדי נמל אשדוד ובו טענות כי ההסתדרות הכללית הפקירה את העובדים, נעשים במקביל נסיונות לפזר את ועד ציוד מכני. אבי אדרי: מה הפתרונות של אותם גורמים עלומים לסוגיות שעל הפרק?


14:24 ,17.12.2019 מאת: מירב רונן

למערכת PORT2PORT נודע כי התסיסה בקרב עובדי נמל אשדוד נמשכת וכי מספר עובדים במחלקת ציוד מכני פועלים לאיסוף חתימות לשם פיזור הוועד מה שיביא לבחירות חדשות ואולי לבחירת נציגים חדשים לוועד. לטענת אותם עובדים נציגי הוועד הנוכחי הינם חסרי ניסיון ורוח לחימה, ואינם מייצגים בהצלחה את העובדים בשיחות על הרפורמה בנמל אשדוד.

 

כזכור, לפני כשבוע נחתם בנמל אשדוד הסכם היסטורי במסגרתו יעברו עובדי מחלקת ים להיות עובדים של חברת בת של חנ״י ויזכו לבלעדיות במרחב הימי של אשדוד עד לשנת 2054.

 

בסרטון שהפיצו העובדים בקרב עובדי הנמל נכתב כי ״כל השנים ההסתדרות הכללית השתמשה בנו״, ״גרמה לכולם לשנוא אותנו״ (את עובדי הנמל, מ.ר), ואף ״הפקירה את העובדים כבר 3.5 שנים״ – ״בדיוק כמו את עובדי הדואר, רשות השידור וחברת החשמל״. כתוביות אלה נראות על רקע צילומים של נמל אשדוד שנערכו כבר לפני שנתיים עת צולמה במקום כתבה לעיתון ״גלובס״ ועסקה בהקמת שני הנמלים החדשים.

 

אבי אדרי: אנחנו באים עם פתרונות ראויים

 

אבי אדרי, יו״ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות הכללית, אשר ראה את הסרטון, הגיב לפניית מערכת PORT2PORT וציין כי ״עצוב לראות שיש גורמים שיש להם זמן לערוך סרטוני אימה זולים בזמן הכי קריטי לעובדי נמל אשדוד. קצת רגישות לא היתה מזיקה לאף אחד. הייתי שמח לשמוע מכל אותם גורמים עלומים מה הפתרונות שלהם לסוגיות שעל הפרק. העובדה שאין להם שום תשובה או פתרון ראוי. אנחנו באים עם פתרונות ראויים לפתיחת התחרות תוך שמירה על העובדים וחברת הנמל. יש כאלה שמדברים ויש כאלה שעושים״.