בלומנטל ביקש לסיים את תפקידו כמנכ״ל חברת נמל אשדוד

יצחק בלומנטל ביקש לפני זמן קצר מדירקטוריון חברת נמל אשדוד לסיים את תפקידו בחודש יולי הקרוב. בלומנטל הוביל תכנית אסטרטגית לשדרוג התשתיות והציוד, הכין את הנמל והרציפים לקליטת אניות ענק והנהיג מדיניות חדשה בתחום יחסי העבודה


19:31 ,04.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

יצחק בלומנטל ביקש לפני זמן קצר מדירקטוריון חברת נמל אשדוד לסיים את תפקידו בחודש יולי הקרוב. בלומנטל מכהן בתפקידו מאז תחילת שנת 2014. 

 

הודעתו של בלומנטל באה על רקע מערכת יחסים עכורה עם יו״ר חברת הנמל, אורנה הוזמן בכור, שצפה אל פני השטח בחודשיים האחרונים, לאחר שהאחרונה החלה הליך שימוע ביוזמת הדירקטוריון ובהנהגתה. 

 

הודעתו של בלומנטל נעשתה במסגרת הסכמה שלפיה יסיים את תפקידו בתוך שלושה חודשים והליכי השימוע נגדו יופסקו. חברת הנמל תפתח באופן מיידי בהליכים לאיתור מנכ״ל חדש.

 

מחברת נמל אשדוד נמסר כי ״במהלך כהונתו חיזק נמל אשדוד את היותו הנמל מהוביל בישראל ואת מעמדו האסטרטגי. הדירקטוריון וההנהלה והעובדים מודים לו על שנים רבות שפעל למען הנמל״.

 

בלומנטל הוביל תכנית אסטרטגית לשדרוג התשתיות והציוד, הכין את הנמל והרציפים לקליטת אניות ענק, הנהיג מדיניות חדשה בתחום יחסי העבודה והתגאה לא אחת בכך שחיסל את הנפטוזים בחברת הנמל. כמי ששימש בעבר כמנהל מחלקת משאבי אנוש בחברת הנמל הכיר מקרוב את הנושא. 

 

בראיון שערך עם מגזין PORT2PORT ביוני 2016 ציין בלומנטל כי אין מניעה שנמל אשדוד ישמש האב מרכזי לחברות ספנות ענקיות ושאף למצב את נמל אשדוד ככזה.