ההסתדרות: סוכמו העקרונות על חידוש המו״מ בנמל אשדוד

בתום פגישה בין שר התחבורה ישראל כץ, שר התחבורה הנכנס בצלאל סמוטריץ׳, יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, יו״ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, וועדי העובדים בנמל אשדוד סוכם על חידוש השיחות מתוך מטרה ״לסיים את הרפורמה״


14:16 ,20.06.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

מדוברות ההסתדרות נמסר כי לפני דקות אחדות הסתיימה פגישה בין שר התחבורה ישראל כץ, שר התחבורה הנכנס בצלאל סמוטריץ׳, יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, יו״ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, וועדי העובדים בנמל אשדוד.

 

הצדדים סיכמו את העקרונות על חידוש המו״מ בסוגיית נמל אשדוד, מתוך מטרה לסיים את הרפורמה ולהביא את חברת נמל אשדוד ועובדיה לחוף מבטחים.

 

הפגישה נערכה בלשכת שר התחבורה בתל-אביב על רקע חילופי השרים הצפויים ביום ראשון. נציין כי השר כץ אמור להעביר ביום ראשון הקרוב את תיק התחבורה למחליפו, בצלאל סמוטריץ׳.

 

נציין כי במו״מ ההסתדרות מציעה לעובדים תנאים זהים לאלו שקיבלו עמיתיהם בנמל חיפה, קרי, חבילת פרישה בגובה 2.5 מיליון שקל לכל עובד שיפרוש מרצון, הגנה מפיטורים לכל העובדים שיישארו בנמל עד תום עשר שנים ממועד תחילת פעילות הראשון ממפעילי הנמל הפרטיים החדשים.

 

נציין כי עובדים נמל אשדוד דורשים שינוי בכתב ההסמכה של הנמל, השארת חברת הנמל כחברה ממשלתית, הגדלת חבילת הפרישה מעבר ל-2.5 מיליון שקל והשוואת תנאי עובדי דור ב׳ לאלה של דור א׳.