הוזמן בכור: העובדים הם חלק בלתי נפרד מהחברה, הם שותפים וצריכים להיות בעלי מניות

יו״ר חברת נמל אשדוד אמרה את הדברים ביום עיון לדירקטורים מטעם עובדים. ״הדירקטוריון בנמל אשדוד רוצה לשמוע את עמדת העובדים ורוצה לשמוע תפיסות עולם שונות ומגוונות״. הוסיפה: אני מתנגדת לשביתות, נגד ביזיון בית המשפט ונגד עבירה על החוק


11:36 ,03.06.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

יו״ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור, השתתפה בחמישי האחרון ביום עיון והדרכה לדירקטורים מטעם עובדים שנערך בכפר המכביה ברמת גן.

 

הוזמן-בכור הדגישה בדבריה את חשיבות השתתפותן של נשים בדירקטוריון ושילובן בתפקידים בכירים. ״לצערי, ברוב התפקידים בהם כיהנתי עד היום, הייתי האישה הראשונה בתפקיד. חשוב שיותר נשים תשתלבנה בתפקידים בכירים במשק. אצלנו בדירקטוריון בנמל אשדוד, למעלה מ-50 אחוז מהדירקטורים הן נשים״.

 

הוזמן-בכור הציגה את חשיבות שילובם של נציגי עובדים בדירקטוריונים. ״הדירקטוריון בנמל אשדוד רוצה לשמוע את עמדת העובדים ורוצה לשמוע תפיסות עולם שונות ומגוונות. כשדירקטוריון מקבל החלטה על השקעה במיליוני שקלים, נציגי העובדים משקפים לנו את המציאות מהשטח, מסייעים לנו בתעדופים, מה חסר, מה דורש תיקון ואיפה צריך להשתפר. המחויבות שלהם היא קודם כל לדירקטוריון״.

 

הוזמן-בכור הדגישה כי ״העובדים הם חלק בלתי נפרד מהחברה, הם שותפים בחברה וצריכים להיות בעלי מניות בחברה״.

 

באשר לסוגיית השבתות וביזיון בית המשפט אמרה: ״אני מתנגדת לשביתות, נגד ביזיון בית המשפט ונגד עבירה על החוק. פתחתי את דלתותיי בפני העובדים, כפי שאף יו״ר דירקטוריון בנמל לא עשה, ואני מקיימת עמם הידברות מלאה״.

 

לסיום, הוזמן-בכור העניקה טיפים לדירקטורים בתחילת דרכם: ״קודם כל תלמדו את החברה, תעשו עבודת מטה יסודית ותבואו מוכנים לישיבות דירקטוריון. תעמיקו, תקראו ותהיו מקצוענים״.