הוזמן בכור: מתקיים שיח פורה עם העובדים

יו״ר חברת נמל אשדוד אמרה במסגרת ראיון לערוץ הכנסת כי ״נמל אשדוד הוא השער הכלכלי של מדינת ישראל. הנמל עובד לאורך כל השנה, בשוטף ובמצב חירום בלי הפסקה״


12:02 ,09.01.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

יו״ר חברת נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור, אמרה בראיון לערוץ הכנסת כי ״נמל אשדוד הוא השער הכלכלי של מדינת ישראל״. לדבריה, ״הנמל עובד לאורך כל השנה, בשוטף ובמצב חירום בלי הפסקה ומהווה דלת הכניסה ודלת היציאה עבור כל מה שמגיע או יוצא מישראל: מכולות, כלי רכב, מטען כללי, תבואות ואניות נוסעים.

 

לדברי הוזמן בכור, רק ב-2019 הגיעו קרוב למיליון מכולות לנמל ונפרקו כ-150 אלף כלי רכב. ״לקראת רפורמת הנמלים ופתיחת התחרות בתחום, אנחנו עושים הרבה כדי להמשיך להיות הכי טובים כמו שאנחנו יודעים, עם תקציב של כ-2 מיליארד שקל שמושקע כולו כדי להפוך את השירות שלנו לטוב יותר, יעיל יותר וזריז יותר מול כל נמל אחר.

 

הוזמן בכור התייחסה במהלך הראיון לנושא הוועדים, ציינה כי בנמל אשדוד 11 ועדים שונים ו-11 יו״ר שונים של אותם הוועדים. ״אני מאמינה בהידברות. לעיתים מגיעים להסכמה ולעיתים לא. אבל דרך שיח אפשר לקדם את הדברים ומתקיים שיח פורה. אני מקווה כשתהיה ממשלה חדשה נצליח לסגור את הסכם הרפורמה״.