חברת נמל אשדוד השיקה אתר אינטרנט חדש

האתר החדש מאפשר קבלת מידע על מדדים כדוגמת סטטוס המכולה, מצב התקדמות העבודה באניות-מכולה בכל רגע נתון והצפי לעבודה ב-9 משמרות קרובות. גם בעל מכולה בודדה יקבל מידע מלא


09:50 ,24.05.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד השיקה לאחרונה אתר אינטרנט חדש, המציג בבהירות ובאופן ידידותי, את מלוא המידע ללקוחות הנמל, ללא תלות בגורם חיצוני. "לאתר החדש שני יתרונות בולטים", מסביר מנכ"ל חברת נמל אשדוד יצחק בלומנטל, "אנשי המחשבים הצליחו לרכז לראשונה את כל סוגי המידע באתר אחד, באופן המעניק לכל גורם רלוונטי, את המידע המעניין אותו. כך למשל, בעל המטען יקבל את המידע המעניין אותו אישית, בעת שסוכן האנייה ייחשף למידע הרלוונטי עבורו. בנוסף לכך, נוכל לאפשר למעשה לכל אדם המייבא לנמל אפילו מכולה בודדת, לקבל את מלוא המידע על המכולה, ללא תלות בחברת שילוח, ביבואן או בחברת ספנות".

 

בנמל מציינים עוד כי האתר נבנה על סמך הניסיון וחוות דעת שנאספו מלקוחות הנמל, במטרה להציב סטנדרט שירות חדש, בדומה לזה הניתן בנמלים המתקדמים בעולם. האתר החדש מאפשר קבלת מידע מסביב לשעון בכל רגע נתון על מדדים כדוגמת סטטוס המכולה, מצב התקדמות העבודה באניות-מכולה בכל רגע נתון והצפי לעבודה ב-9 משמרות קרובות, פרטי מנהל המשמרת ופרטי התקשרות ומיקום האניות במצבים השונים.

 

לקוחות הנמל יקבלו  את המידע מכל מחשב  או מהאפליקציה בנייד. המידע מוזרם לאתר מהרגע שסוכן האנייה מודיע לנמל על הגעת האנייה במסר המצהר, דרך מיקום האנייה ועד להגעה לאזור הנמל - מרגע הודעת הסוכן לנמל, יכול הלקוח לראות מתי יחלו לעבוד על האנייה, כמה צוותים יעבדו עליה ואת פרטי מנהל המשמרת שאליו יוכל לפנות בבקשות מיוחדות.

 

לאורך כל התהליך יכול הלקוח לעקוב אחרי המטען שלו ביותר מ-20 סטטוסים שבהם המכולה \ אנייה נמצאת, ובעצם לראות כמה זמן ארך כל שלב, כגון בין פריקה לקבלת כל ההיתרים הנדרשים לשחרור המכולה, בין מצב שחרור המכולה עד להגעת המשאית, ועוד. האתר מאפשר צפייה בסטטוס של 60 מכולות בו זמנית על ידי פעולת "העתק והדבק" מרשימה של מכולות.

 

מחברת נמל אשדוד נמסר עוד כי כל אזרח המייבא סחורה אישית במכולה יכול לבדוק את סטטוס המטען שלו ולבדוק כמה זמן עובדי הנמל מטפלים בכל אנייה ואנייה מהרגע שנכנסה לנמל ועד הרגע שעזבה את נמל אשדוד במסעה לנמל הבא.

 

האזור האישי מאפשר ללקוחות לצפות בתנועות לוגיסטיות אחרונות לפי כניסה עם שם משתמש וסיסמא של קהילת הים. באזור האישי ניתן לצפות בגיליונות שקילה של מטען כללי בעבודה, במלאי מכולות מלאות ובסטטוס פרטני של התקדמות העבודה באניה. ניתן להפיק דוחות שונים לפי סוג הלקוח. עבור יבואני רכב ניתן לצפות במלאי הרכבים הנמצאים באחסנה בנמל בצורה מפורטת ואת סטטוס השחרור של מטען זה.

האתר מתעדכן ממערכות תפעוליות כמעט בזמן אמת כדי לאפשר ללקוחות ולציבור כולו לקבל מידע מדויק ועדכני.

 

יצחק בלומנטל, מנכ"ל חברת נמל אשדוד מסביר כי "אתר האינטרנט החדש והמעקב אחר יכולות הנמל ועובדיו, יעניקו ללקוחות החברה אפשרות ראשונה מסוגה לצפות ולהתרשם באופן מלא מקצב העבודה ולהחליט באופן מושכל האם לבחור להשתמש בשירותי חברת נמל אשדוד. אנו נעשה הכל במטרה להפיק לקחים, להשתפר ולהיות הטובים ביותר. ראוי לציין כי נמל אשדוד הוא בין הבודדים בעולם המאפשר ללקוחותיו ולציבור כולו לצפות באופן עבודתו בצורה כזו ולקבל מידע ממשי בזמן אמת"