חברת נמל אשדוד קיימה פעילות נשים לרגל יום האישה הבינלאומי בהשתתפות הספורטאית המדליסטית קרן ליבוביץ

קרן ליבוביץ, שחיינית זוכת מדליות באולימפיאדת הנכים, נשאה דברי ברכה וסיפרה את סיפורה האישי המבטא את כוח הרצון האנושי אשר ביכולתו להתגבר על כל מכשול.


00:00 ,16.04.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

גם השנה צוין יום האישה הבינלאומי בפעילות לכלל עובדות החברה. האירוע נערך במרכז הכנסים של הנמל, הממוקם בתוך מרכז המבקרים. הפעילות, שהוגדרה על ידי הנשים כמעצימה ומעוררת מחשבה, נהגתה ומומשה על ידי צוות היגוי קידום מעמד האישה הפועל בחברה, תוך התייחסות לערכים שמבטא יום האישה, וביניהם, אומץ ונחישות. קרן ליבוביץ, שחיינית זוכת מדליות באולימפיאדת הנכים, נשאה דברי ברכה וסיפרה את סיפורה האישי המבטא את כוח הרצון האנושי אשר ביכולתו להתגבר על כל מכשול.

 

לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל נמל אשדוד "בחברת נמל אשדוד מאמינים כי אדם נמדד באשר לכישוריו והישגיו ללא הבחנה בין גברים לנשים. שוויון מגדרי ושילוב נשים במצבת העובדים, חיוני להצלחה כלכלית של כל ארגון באשר הוא. ייצוג שכזה, הוא שיביא, מגוון רב של דעות ותפיסות ויבטיח קשת רחבה של פתרונות יצירתיים, בעת הצורך. אני מאמין, שישנה חשיבות רבה בקידום נשים בארגון ובקליטתן למקצועות התפעול".

עובדיה כהן, סמנכ"ל משאבים, ציין "עלינו לשאוף כי ייצוג הנשים בחברת נמל אשדוד בכלל וברמות הניהול בפרט יהלום את שיעורן באוכלוסיה, וכי ישקף את השכלתן וכישוריהן המקצועיים".

מיכל לוגסי, יו"ר ועד מינהל, ציינה כי "קיים קרב תמידי בין הרצון של הנשים להוכיח את עצמן בעבודה, תוך פילוס דרכן בעולם גברי מובהק והרצון שלהן להיות רעיות ואמהות למופת. הכוח הנשי טמון ביכולות השכליות, ביצירתיות ובאינטואיציה שלהן וכבר לא ניתן להתעלם מהן. תאמינו ביכולות שלכן, תפגינו אותן, תעריכו את עצמכן ואת הנשים שלצידכן והחשוב מכל לעולם אל תפסיקו לחלום כי רק מי שמעזה לחלום תצליח גם לבצע".

 

לדברי אפרת קסלר, הממונה על קידום מעמד האישה בחברת נמל אשדוד, "התנועה הפמיניסטית השיגה הישגים בתחומים הקשורים לזכויות נשים וקידום מעמד האישה, אך עדיין המושג "פמיניזם"לא הצליח דיו להתבסס בקרב נשים בחברה שלנו, וגם לא בקרב הגברים, על אף שמדבר על כך שהגברים והנשים יקבלו אותן הזדמנויות בחייהם, על אף השוני בין גברים לנשים. אנו בחברת נמל אשדוד נמשיך לפעול בשיתוף פעולה לטובת קידום מעמד האישה בחברה".