כנס הפרימיום של נמל אשדוד: בלומנטל נפרד מהלקוחות

במסגרת הכנס, בו השתתפו חברי ההנהלה הבכירה וכ-90 לקוחות פרימיום, נערכה קבלת פנים חגיגית והמוזמנים נהנו מהופעה של הזמרת שירי מיימון והופעה של רותם אבוהב. הוזמן בכור: התקופה הקרובה משמשת כנקודת מפנה. איציק בלומנטל: ״בטוח כי תמשיכו לקחת חלק מהותי בהצעדת הנמל


12:02 ,05.06.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ערכה בחמישי האחרון (30/5) את ״כנס לקוחות פרימיום 100״ שהתקיים במועדון הזאפה הרצליה במעמד יו״רית נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור, ומנכ״ל הנמל, יצחק בלומנטל. הכנס מתקיים מדי שנה מתוך כוונה להודות ללקוחות הנמל, ובהם יבואנים ויצואנים מובילים בעלי נפחי פעילות גבוהים.

 

הכנס התקיים בהשתתפות חברי ההנהלה הבכירה וכ-90 לקוחות פרימיום, במסגרתו נערכה קבלת פנים חגיגית, ודברי ברכה של היו״רית ומנכ״ל חברת נמל אשדוד. המוזמנים זכו ליהנות מהופעה של הזמרת שירי מיימון, וממופע סטנדאפ של הקומיקאית והשחקנית רותם אבוהב. בין המכובדים שהגיעו: ד״ר יורם זבה, נשיא לשכת הספנות; אופיר פינס, שר הפנים והמדע לשעבר ולקוח של הנמל; דוד קסטל, נשיא לשכת המסחר בחיפה וקונסול כבוד של שבדיה, גבי בן הרוש, יו״ר מועצת המובילים ועוד.

 

יו״ר נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור, ציינה כי ״מאז הכרזת הרפורמה בנמלים לפני למעלה מעשור, עבר נמל אשדוד כברת דרך משמעותית, אשר באה לידי ביטוי בין היתר בתפוקות, ביעילות, ובאמצעים הטכנולוגיים המוטמעים בכלל מחלקותיו השונות. עוד הוסיפה כי חברת נמל אשדוד מרגישה מחויבות תמידית לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר, בייחוד לקראת הקמתם של הנמלים החדשים העתידים להיפתח בקרוב״.

 

הוזמן בכור ביקשה להגדיר את התקופה הקרובה כנקודת מפנה והזדמנות להביא את ביצועי הנמל לשיאים חדשים; ובכך לשמר את היותו של נמל אשדוד כנמל המוביל, הוותיק והמרכזי בישראל. בתום דבריה הודתה למנכ"ל היוצא, יצחק בלומנטל, על תרומתו הרבה בחמש וחצי השנים האחרונות, וכן לקהל לקוחות הנמל על האמון אותו הם בוחרים לתת מדי יום.

 

מנכ״ל נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, שמסיים את תפקידו בעוד כמספר שבועות בתום חמש שנות כהונה, ניצל הזדמנות זו על מנת להביע את תודתו והערכתו כלפי לקוחותיו. בדבריו ציין כי ״כלל הנוכחים בערב זה הינם שותפים אמיתיים לדרכה של חברת נמל אשדוד״, וכי הוא סמוך ובטוח כי הם ״ימשיכו לקחת חלק מהותי בהצעדת הנמל קדימה, ומיצובו כנמל המרכזי והמוביל בישראל״.

 

עוד ציין בלומנטל כי ״בשנים האחרונות החלו תהליכי רכש שצברו תאוצה בשנה האחרונה, במסגרתה בוצעו בנמל שורה של צעדים משמעותיים המהווים חלק ממגמת החדשנות והקדמה אליה אנו נערכים זה זמן רב, בהם הגבהת מנופי הנמל והצטיידות במנוף הגבוה ביותר ושדרוג רציף 21 כך שתתאפשר קליטת ופריקת אניות מכולה של עד 18,000 TEU״.

 

בלומנטל הודה ליו״ר החברה, אורנה הוזמן בכור, על האמון והתמיכה שנתנה בו לאורך השנים, ואיחל הצלחה רבה למר איציק כהן עם כניסתו לתפקידו החדש כמנכ״ל החברה. נזכיר כי איציק כהן ייכנס לתפקידו ב-2 ביולי.