מינויה של הוזמן בכור אושר בוועדת המינויים בשירות הציבורי

לאחר האישור בוועדה חתמו על המינוי גם שר התחבורה ישראל כ״ץ ושר האוצר משה כחלון. לפני כשלושה חודשים נבחרה הוזמן בכור פה אחד על ידי דירקטוריון החברה לתפקיד יו"ר החברה


12:06 ,12.06.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

ועדת המינויים בשירות הציבורי, בראשות השופטת (בדימוס) בלהה גילאור, אישרה ביום חמישי האחרון את מינויה של אורנה הוזמן בכור לתפקיד יו״ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד. לאחר האישור בוועדה חתמו על המינוי גם שר התחבורה ישראל כ״ץ ושר האוצר משה כחלון.

 

לפני כשלושה חודשים נבחרה הוזמן בכור פה אחד על ידי דירקטוריון החברה לתפקיד יושבת הראש של נמל אשדוד. זאת לאחר תקופה של שלוש שנים בהם לא היה יו"ר קבוע לדירקטוריון החברה.

 

הוזמן בכור שימשה כמנהלת הכללית של משרד הפנים עד לסוף שנת 2016. קודם לכן כיהנה כמנכ״לית של משרד התשתיות, המשרד לפיתוח הנגב והגליל והמשרד לשיתוף פעולה אזורי.

 

הוזמן בכור היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן. בעבר היא כיהנה כחברת דירקטוריון במועצת מינהל מקרקעי ישראל ובמפעל הפיס.

 

הוזמן בכור הינה בעלת ניסיון רב של עבודה מול גורמי הממשל וגורמי הרגולציה.

 

עם אישור המינוי אמרה הוזמן בכור : ״אני מודה לשרי התחבורה והאוצר על האמון. חברת נמל אשדוד ניצבת בפני אתגרים רגולטוריים ותחרותיים משמעותיים בשנים הקרובים. על מנת להתמודד בהצלחה באתגרים הללו נצטרך לגייס את כל המאמץ של הנהלת הנמל, העובדים וחברי הדירקטוריון״.