מערכת חדשה לזימון תורים למשאיות בנמל אשדוד

המערכת תקצר את זמני השירות למשאיות ותסדיר מראש את הגעתן לערוגות בנמל על ידי תכנון העבודה התפעולית


09:30 ,25.01.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד החלה בהפעלת מערכת חדשה לזימון תורים למשאיות.

 

מדובר במערכת שתקצר את זמני שירות למשאיות בשטחי האחסנה ובשער הנמל בצורה משמעותית.

 

המערכת החדשה תסדיר מראש את תכנון הגעת המשאיות לערוגות השונות בנמל, וכך תאפשר לנמל לתכנן את העבודה התפעולית ולהקצאות משאבים נדרשים בהתאם לצורך וכן תמנע פקקים ועומסים בשטח ובשער הנמל.

 

המערכת אף מאפשרת לערוך מעקב ובקרה אחר השלמת המשימות וביצוע הכנסה/הוצאה של המכולות, כולל זמני הכניסה ויציאה של המשאיות.

 

כמו כן, המערכת החדשה צפויה לחזק את האינטגרציה בין תהליכי התפעול בנמל לתהליך העבודה של חברות התובלה, על ידי הצגת מיקום המכולה ועומסים בשטח כדי לתת לסדרני חברות התובלה כים לניתוב המשאיות בצורה יעילה יותר.

 

המערכת פותחה והוטמעה בשיתוף מועצת המובילים וחברות התובלה, יחד עם חטיבת התפעול ומחלקת המיחשוב של הנמל. הפיתוח הפנימי של המערכת מאפשר שליטה מלאה בהתאמת המערכת לדרישות הלקוחות. במהלך ההטמעה קיבלו סדרנים של כ-600 חברות תובלה הדרכה לגבי אופן השימוש במערכת .

 

מנכ"ל נמל אשדוד בפועל יצחק בלומנטל בירך על תחילת השימוש במערכת: "למערכת החדשה יש תרומה ממשית לשינויים הטכנולוגיים עליהם עמלה חברת נמל אשדוד להטמיע. בשנתיים האחרונות פיתח הנמל טכנולוגיות ייחודיות נוספות שתורמות להגדלת קצב העבודה ולקידום הבטיחות".