"נהפוך את נמל אשדוד לנמל תחרותי יותר"

בשבוע שעבר קיימה חברת הנמל טקס הרמת כוסית לקראת החדשה. שר התחבורה דיבר על החזון והצורך בשדרוג התשתיות


00:00 ,10.09.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד קיימה בשבוע שעבר טקס הרמת כוסית לקראת השנה העברית הנכנסת.

בנמל אשדוד התארחו שר התחבורה ישראל כץ, ממלא מקום ראש עיריית אשדוד בוריס גיטרמן, מנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי, חברי דירקטוריון חברת הנמל, חברי ההנהלה, לקוחות ועובדי הנמל.

במהלך האירוע אמר כץ: "לנוכח התמורות האחרונות במזרח התיכון, לא ניתן להבטיח לעד מעבר חופשי של אוניות בתעלת סואץ. לכן, בשנים הקרובות, האתגר הגדול שלנו הוא לשדרג את הנמלים בישראל לרמה גבוהה ובסטנדרט בינלאומי. החזון שלי הוא שנמל אשדוד יהפוך לנמל תחרותי יותר, עם מקום עגינה ומעבר של סחורות בין המזרח למערב. אנו מקדמים במלוא המרץ את התכנון המפורט של הנמלים החדשים בישראל, עם רציפי מים עמוקים. במסגרת התכנון ישודרג נמל אשדוד, כך שאוניות גדולות יוכלו לעגון כאן".

יו"ר דירקטוריון חברת הנמל, רואה החשבון גדעון סיטרמן, ציין "עוד בתפקידי הקודמים הכרתי את חברת נמל אשדוד וראיתי את פועלה ואת המאמצים הרבים שהיא משקיעה בכדי למנף את עצמה ולהיות המובילה בתחומה. ההשקעה, השאפתנות והשירותים של הנמל משתקפים בכל פעולה שהחברה מבצעת ומובילה אותה להיות אחד מהגורמים המשפיעים ביותר בכלכלת ישראל".

מנכ"ל הנמל שוקי סגיס התייחס להישגי הנמל בשנה החולפת: "הצלחנו גם השנה להראות הישגים יפים בתחום התפעולי ובתחום השירות ללקוחות ולהמשיך בתנופת הצמיחה, חרף הקשיים שעמדו לה בדרך. מבט על הפרמטרים השירותיים המשפיעים על לקוחות התעבורה הנמלית מצביע על כך שהשלמנו מהפך של ממש".