נמל אשדוד: אורנה הוזמן בכור אושרה לקדנציה שנייה

לראשונה מאז הקמת חברת נמל אשדוד זוכה יו״ר דירקטוריון לכהן בתפקיד למעלה משלוש שנים ואף לקבל קדנציה נוספת. הוזמן בכור תכהן בתפקיד יו״ר חברת נמל אשדוד שנתיים נוספות


12:35 ,02.12.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

הוועדה לבדיקת מינויים ברשות החברות הממשלתיות אישרה את הארכת כהונתה של אורנה הוזמן בכור יו״ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד לשנתיים נוספות.

 

מחברת נמל אשדוד נמסר כי ״במהלך הארבע שנים האחרונות הובילה הוזמן בכור את הנמל לקראת התחרות המתגברת בעקבות כניסת הנמלים החדשים. במסגרת ההיערכות, וכאסטרטגיה, הדירקטוריון בראשותה אישר תקציב השקעות בהיקפי ענק של 2.4 מיליארד שקלים. במסגרת התקציב ישנה תכנית פיתוח המאסיבית שתשרת את החברה בתחרות העומדת בפניה ותסייע לעמוד ביעדים העסקיים והתפעוליים״.

 

עוד נמסר מחברת הנמל כי ״הוזמן בכור הובילה את נושא החדשנות הטכנולוגית בארגון הבא לביטוי  בהטמעת טכנולוגיות מתקדמות תוך שיתוף פעולה עם סטארט-אפים. החברה בהובלתה סיימה שני מכרזים מיוחדים מסוגם והכריזה על סטארט-אפים נבחרים שרואים בנמל אשדוד פלטפורמה מדהימה לפיתוח המוצר שלהם שיביא לשינוי עתיד פני הנמל. כגון: סטארט-אפ שפיתח ׳מוח' למכולות׳ באמצעות בינה מלאכותית, סטארט-אפ שפיתח אלגוריתם ייחודי המודד את עומק קרקעית הים ושני סטארט-אפים המפתחים רחפנים ורכבים אוטונומיים. מדובר במוצרים שיעשו לא פחות ממהפכה בפעילות היומיומית השוטפת של הנמל, אשר מכניסים רוח של חדשנות ומציבים אותנו בחזית עולם נמלי הים״.

 

הוזמן בכור: ״אני מבקשת להביע את תודתי לשרת התחבורה ח״כ תא״ל במיל, מירי רגב ולשר האחראי על רשות החברות ח״כ דודי אמסלם, על האמון המלא שניתן בי ובחברה. המשך עבודתי כיו״ר דירקטוריון החברה, גם בקדנציה שנייה, מהווה תעודת הערכה קודם לכל לחברת נמל אשדוד ועובדיה אשר פועלים סביב השעון לטובת המשק והכלכלה הישראלית. אני משוכנעת שהעורק הראשי של המשק הישראלי - נמל אשדוד - ידע להתמודד בתחרות המתגברת עם הנמלים החדשים ולהמשיך ולהיות הנמל הגדול בישראל״.