נמל אשדוד לביה״ד לעבודה: סכסוך עבודה כנגד מנהלי העבודה במחלקת תפעול

לטענת חברת נמל אשדוד העובדים המשתייכים למחלקת התפעול עורכים עיצומים ומשלשים את זמן ביצוע הכנת המשמרת. הנמל הגיש לבית הדין האזורי לעבודה בקשת צד בסכסוך קיבוצי כנגד הצעדים הארגוניים הבלתי חוקיים של מנהלי העבודה במחלקת התפעול


14:17 ,27.05.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

נמל אשדוד הגיש היום (27/5) לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע בקשת צד בסכסוך קיבוצי כנגד הצעדים הארגוניים הבלתי חוקיים הננקטים על ידי מנהלי העבודה במחלקת התפעול, וזאת מבלי שהוכרז סכסוך עבודה ומבלי שניתנה הודעה על נקיטת הצעדים וללא אישור מארגונם היציג.

 

מחברת נמל אשדוד נמסר כי העובדים המשתייכים למחלקת התפעול עורכים עיצומים בדמות ״שביתת האטה״ או ״שביתת הקפדה״. הדבר בא לידי ביטוי בהכפלתו ואף שילושו של משך זמן ביצועו של תהליך הכנת המשמרת על ידי מנהלי העבודה תפעול, דבר הגורם לעיכובים ניכרים בתחילת הפריקה או הטעינה של האניות. כתוצאה מהעיצומים קיימת האטה ניכרת בעבודת התפעול ברציפים ומתקיימים שיבושים קשים בעבודה.

 

מדובר בעובדים אשר אמורים לטפל בין היתר בניהול הלוגיסטי של כל תנועת המכולות בנמל לרבות: תכנון פריקה וטעינה של אניות המכולה, תכנון אחסנת מכולות בשטחי האחסנה, פיקוח על פעולות שיגור וקבלת מכולות ברציפים ובשטחי האחסנה, תכנון פעילות הרכבת וכו׳.

 

עוד נכתב בבקשה כי באמצעות עיצומים פראיים אלה מנסים העובדים לגרום לשינויו של הסכם העבודה הנהוג מזה כעשרים שנה בנמל.

 

את חברת נמל אשדוד מייצג בתיק עו״ד יעקב מלישקביץ׳ ממשרד נ. פינברג ושות׳.