נמל אשדוד: עובדי ציוד מכני דורשים לפזר את הוועד

עובדים טוענים במכתבם לשרת התחבורה רגב כי איבדו אמון בחברי ועד ציוד מכאני וחשים שהוא לא מייצג אותם נאמנה בעיקר נוכח התחרות הצפויה עם פתיחת הנמל החדש והעובדה שהם חשים בחוסר בהירות בנוגע לעתידם התעסוקתי


10:08 ,13.09.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

עובדים במחלקת ציוד מכני בנמל אשדוד דורשים במכתב ששלחו לשרת התחבורה מירי רגב, וליו״ר הסתדרות מרחב אשדוד, חיים שייב, לפזר את הוועד בראשות עמית שרף ולקיים אספת עובדים על מנת לקבוע מועד לבחירות חדשות.

 

העובדים טוענים במכתבם לשרת התחבורה רגב כי הם איבדו אמון בחברי ועד ציוד מכאני והם חשים שהוא לא מייצג אותם נאמנה בעיקר נוכח התחרות הצפויה עם פתיחת הנמל החדש והעובדה שהם חשים בחוסר בהירות בנוגע לעתידם התעסוקתי. כמו כן מצוין במכתב, אשר חתומים עליו ״עובדי נמל אשדוד״ ללא ציון שמות, כי ליו״ר ועד ציוד מכני היעדר סמכות חוקית לחתום על הסכם הרפורמה, וזאת עקב הבעת אי-האמון בוועד.

 

על פי המכתב, ״ועד תפעול סיים את הקדנציה שלו מזמן, וזאת על אף הארכות שקיבל בכדי לחתום על הרפורמה. המשמעות היא שיו״ר הוועדים תפעול וציוד מכני בנמל איבדו את הלגיטימציה החוקית והמוסרית לחתום על הסכם הרפורמה ואם יבחרו לעשות כן ההסכם לא יכובד על ידי העובדים״.