אחרי למעלה מעשור: חברת הקרוזים פולמנטור חוזרת לפקוד את נמל חיפה

אתמול פקדה את הנמל אניית הנוסעים Horizon ועליה כ-1,800 תיירים דוברי ספרדית. האנייה Horizon, וכן אנייה נוספת של חברת פולמנטור, תפקודנה את נמל חיפה בשנה הקרובה. חברת נמל חיפה מדווחת על עלייה של 114% בתנועת הנוסעים לעומת אשתקד


13:07 ,05.09.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

לראשונה ולאחר יותר מעשור גם חברת Pullmantur Cruises חוזרת לפקוד את ישראל ואת נמל חיפה. אתמול בבוקר הגיעה לראשונה האנייה Horizon, אחת מארבע אניות החברה אשר מתמחה בקהל נוסעים דובר ספרדית, ועליה כ-1,800 תיירים.

 

האנייה, שאורכה 208 מטרים, פקדה את נמל חיפה במסגרת קו הפלגה במזרח הים התיכון, מסלול שצובר תאוצה בשנה האחרונה וצפוי לגדול משמעותית גם בשנה הבאה. האנייה Horizon יצאה להפלגה בת שבעה לילות מפיראוס, ודרך קפריסין (לימסול) לחיפה. אחרי יומיים של ביקור בישראל תפליג האנייה בחזרה לפיראוס עם עצירה באי היווני הפסטורלי פטמוס.

 

בטקס המסורתי שהתקיים בצהריים על סיפון האנייה, העניק מנכ״ל חברת נמל חיפה, מנדי זלצמן, את מגן הנמל וקיבל מרב חובל האנייה את מגן האנייה, כנהוג בפקידה ראשונה של אנייה בנמל. בטקס השתתף גם סוכן חברת הספנות בישראל, זרי רוזנפלד.

 

שרק נדע ימים של שקט, ואז אין לי ספק שתעשיית הקרוזים תמשיך לגלות עניין רב בנמל חיפה ובישראל. אין כיום יעד בעולם שמקבל מהתיירים באניות ציונים גבוהים של שביעות רצון מהיעד כמו חיפה וישראל

זוהר רום, דובר ומנהל תחום הקרוזים בנמל חיפה

 

מחברת נמל חיפה נמסר כי האנייה Horizon, וכן אנייה נוספת של חברת פולמנטור, תפקודנה את נמל חיפה בשנה הקרובה. פולמנטור היא אחת מתשע חברות קרוזים שמגיעות לראשונה או שחוזרות השנה לנמל חיפה לאחר היעדרות ארוכה.

 

זוהר רום, דובר ומנהל תחום הקרוזים בנמל חיפה: ״אנו מברכים ב-Hola גדול את פולמנטור שחוזרת לישראל אחרי שנים רבות. במאי אירחנו שתי מנהלות של החברה לסיור של שלושה ימים בישראל, וכעת מגיעות גם אניות החברה. שרק נדע ימים של שקט, ואז אין לי ספק שתעשיית הקרוזים תמשיך לגלות עניין רב בנמל חיפה ובישראל. אין כיום יעד בעולם שמקבל מהתיירים באניות ציונים גבוהים של שביעות רצון מהיעד כמו חיפה וישראל״.

 

מחברת נמל חיפה נמסר עוד כי במהלך הסתיו יגיעו לפקידה בנמל אניות של רויאל קריביאן, נורוויג׳יאן קרוז ליינס, MSC, קוסטה ועוד. סך הכל יפקדו את נמל חיפה בשנת 2019 24 חברות ספנות שונות. שיעור התיירים שיגיע לנמל חיפה השנה גבוה ב-114% מהשנה שעברה, ושנת 2020 כבר אמורה להיות שנת שיא עבור הנמל, עם ביקורים מתוכננים של למעלה מ-290,000 נוסעים ישראלים ותיירים שיעברו בטרמינל.