בכירי רשות החברות הממשלתיות ביקרו בנמל חיפה

מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות, דורון כהן, והמשנה למנכ"ל מאיר שמרה לביקור בנמל הגיעו להתרשם מרציף הכרמל ומערכת ה-TOS בנמל חיפה. הם סיירו ברציף וקיבלו הסבר על ה-TOS בחדר הבקרה


00:00 ,12.12.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות, דורון כהן, והמשנה למנכ"ל מאיר שמרה לביקור בנמל הגיעו להתרשם מרציף הכרמל ומערכת ה-TOSבנמל חיפה. הם סיירו ברציף וקיבלו הסבר על ה-TOSבחדר הבקרה
 
שבועות ספורים לאחר הפעלתו של רציף כרמל החדש ומערכת ה-TOS בנמל חיפה, הגיעו ביום חמישי מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות, דורון כהן, והמשנה למנכ"ל מאיר שמרה לביקור בנמל. את בכירי הרשות ליוו יו"ר דירקטוריון נמל חיפה בן-ציון סלמן ומנכ"ל הנמל מנדי זלצמן.
 
כהן, סייר בנמל חיפה, עודכן בפרויקטים החדשים שיצאו לדרך בחודשיים האחרונים, וסיים על ראש אחד העגורנים החדשים ברציף הכרמל.
 
בישיבה מיוחדת הוצגו לאנשי הרשות (אותם ייצגו גם אורי צורף, קרין טננבאום וצחי נחום) הישגי הנמל בשנה האחרונה, לצד האתגרים הלא פשוטים בפניהם ניצב הנמל, כולל הפעלה מלאה של ה-TOSורציף כרמל הצפויה במחצית הראשונה של 2011, הצורך לצאת לדרך בהקדם עם פרויקט שער הנמל החדש באזור שמן, והמשימות שנותרו לקראת מימוש השלב הראשון בהנפקת הנמל.
 
את הדיון סיכם סלמן כשאמר: "שלוש השנים האחרונות גרמו לי לסיפוק רב. פתחנו הרבה סתימות בפרויקטים גדולים שהיו תקועים, וזאת ללא סכסוכים מיותרים. רוב ההכנות להנפקה מאחורינו, כולל תשקיף, וכולי תקווה כי הנושא יתקדם במהרה. צריך לדעת כיצד להוביל עובדים מול משימות כאלה וההנהלה שלנו כוללת את הטובים ביותר. אני בטוח שהם יוכלו ליישם ולקדם את המשימות שלפנינו. אני בטוח שיחד עם רציף הכרמל ומערכת ה-TOSנוכל לשפר משמעותית את השירות הניתן בנמל חיפה. אני מאוד אופטימי."
 
לאחר מכן, יצאו המשתתפים לסיור בחדרי הבקרה של ה-TOS שם קיבלו הסברים ממנהל הפרויקט עודד אור. הסיור הסתיים בביקור במרומי העגורנים החדשים ברציף כרמל, משם השקיפו על נמל חיפה המתחדש.