גם חיפה האדומה מתפקדת לליכוד

במקביל ובתיאום עם עובדי נמל אשדוד, התפקדו עד כה כ-1,300 עובדי נמל ובני משפחותיהם לליכוד. יו"ר הוועד מאיר תורג'מן: "מאמינים שנשפיע על סדר היום של השרים בליכוד"


12:39 ,12.02.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר שנודע שאלון חסן ועובדי נמל אשדוד מתפקדים לליכוד, מתוך מטרה להכשיל את כוונת המדינה להקים רציפים חדשים בנמלי אשדוד וחיפה, נודע שגם עובדי נמל חיפה לא שוקדים על השמרים ומתפקדים בהמוניהם למפלגת השלטון.

 

לדברי יועץ התקשורת של הוועדים חיים קוזניץ, בשל המחסור בעבודה בנמלים, נמל חיפה עובד כיום בתפוקה של 40% ובנמל אשדוד התפוקה היא של כ- 60% בלבד. פרופ' אביה ספיבק, לשעבר המשנה לנגיד בנק ישראל סטנלי פישר, ושימש כיועץ של המחאה החברתית, הראה, בעבודה שהכין, שאין צורך בנמלים חדשים בישראל. ספיבק ציין שבהשקעה של עשירית מהסכום אותו רוצה המדינה להשקיע בהקמת נמלים חדשים, ניתן להכשיר את הנמלים הקיימים לשנים הבאות.

 

ספיבק: "אומרים לציבור שהקמת נמלים חדשים תוזיל את יוקר המחייה בישראל. זו אמירה דמגוגית, שאין כל קשר בינה לבין המציאות. אין ולא תהיה כל הוזלה בשל הקמת נמלים נוספים".

 

בחיפה מתפקדים עובדי הנמל מזה תקופה לליכוד, כשבכוונתם לחבור לגופים פוליטיים חיצוניים לנמל בכדי לנסות ולהעצים את כוחם. אמר עובד נמל השבוע: "נעשה כל מיני דילים פוליטיים בשביל לדאוג לאינטרסים של עובדי הנמל".

 

במסגרת אותן חבירות, נודע כי עובדי הנמל בקשרים עם חבר מועצת עיריית חיפה שמשון עידו, יו"ר הליכוד בחיפה, וכי על הפרק עומדת הליכה משותפת כגוף במסגרת ארצית. על פי הידוע, עד כה התפקדו כ-1,300 עובדי הנמל ובני משפחותיהם לליכוד.

 

יו"ר ועד עובדי חיפה מאיר תורגמן: "נכון שעובדים מתפקדים בהמוניהם. הכל נעשה בתיאום עם נמל אשדוד. זהו רצונם החופשי של העובדים להתפקד לליכוד. אנחנו מכבדים את רצונם החופשי של העובדים ואנחנו מאמינים שהרצון שלהם ישפיע על סדר היום של השרים בליכוד".

 

מנמל חיפה לא נמסרה תגובה לדברים.