השירות החדש של COSCO בישראל החל במבצע לילי מוצלח

האנייה הראשונה של קוסקו במסגרת השירות החדש MV Hobby Hunter פקדה את נמל חיפה בליל שבת והיא שינעה למעלה מ-1,000 מכולות כולל מטענים לאשדוד ומטענים אשר עברו שטעון בפיראוס


10:30 ,18.12.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת קוסקו החלה להציע לראשונה שירות ישיר לנמלים המרכזיים של צפון מערב אירופה דרך נמל חיפה, וזאת באמצעות שירות NET2 אשר החל פעילותו ב-2 בדצמבר עם יציאה מנמל אנטוורפן.  

 

שירות NET2 מציע יבוא ויצוא לנמלי אנטוורפן, רוטרדם, פליקסטאו ונמל המבורג כאשר שטעונים מהירים בפריסה רחבה מנמלים אלו מחברים את ישראל לכמעט כל נמל אפשרי בצפון אירופה, אזור הים הבלטי, סקנדינביה, פולין ורוסיה. ערך מוסף לשירות זה קיים בפקידה השבועית הכפולה גם בפיראוס ובקזבלנקה. בנוסף, מתקיים יבוא מאלכסנדריה כמו גם יצוא למרסין.

 

סבב הפקידה של שירות NET2 הינו רוטרדם – פליקסטאו – המבורג – אנטוורפן – קזבלנקה – פיראוס – אלכסנדריה – חיפה – מרסין – פיראוס – קזבלנקה - רוטרדם.

 

מסוכנות קוסקו שיפינג ישראל נמסר כי בכך COSCO מוסיפה עוד נדבך חשוב במארג השירותים הפנים-אירופאים שהחברה מציעה, מארג אשר מתהווה באופן משמעותי בשנתיים האחרונות, והינו חלק ממימוש תכנית העבודה של קוסקו להשגת נתח שוק גדול בשוק האירופי והסחר החופי באזור.

 

האנייה הראשונה של קוסקו במסגרת השירות החדש MV Hobby Hunter פקדה את נמל חיפה בליל שבת בשבע בערב והחלה עבודתה בשעה 22:30 בדיוק. בשעה 05:34 האנייה כבר סיימה ויצאה בדרכה לעבר נמל מרסין.

 

מסוכנות קוסקו שיפינג ישראל נמסר כי נמל חיפה קיבל את השירות החדש במצג מרשים עם חמש ידיים ועבודה זריזה ובטוחה. ״שיתוף פעולה הוא שם המשחק, כאשר נמל חיפה יחד עם מנהל התפעול של קוסקו ישראל, מר אלי ששון, מצליחים להוציא לפועל תכנית ייחודית ומוצלחת״.

 

עוד נמסר מסוכנות קוסקו שיפינג כי מטען של יותר מ-1,000 מכולות נפרק ונטען כולל מטענים לאשדוד ומטענים אשר עברו שטעון בפיראוס. ״חלק מהמטענים הללו מגיע על השירות שיעזור בעתיד להעביר מטענים מפיראוס מהר יותר לישראל לאור הצמיחה  המאסיבית בשנה האחרונה והיווצרות צוואר בקבוק שם״.